ملوان انزلی 0 - گسترش فولاد تبریز 1

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با دیدار دو تیم ملوان و گسترش فولاد آغاز شد و در نهایت این تیم تبریزی بود که توانست با یک گل حریف خود را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با دیدار دو تیم ملوان و گسترش فولاد آغاز شد.


ورزشگاه: تختی بندرانزلی

داور: محسن قهرمانی 

کمک ها: حسن ظهیری، حسین رحیمی پور

اخطار:دقیقه 67 – نظامی پور و دقیقه 77 – شهرام گودرزی و دقیقه 88 – محمدامین درویشی و دقیقه 90 – گئورگ گئورگیف


ملوان بندرانزلی:

پاشنکو،حسین ماهینی،عزت الله پورغاز،حسین کنعانی،عزیز معبودی، سعید یوسف زاده، مازیار زارع، پژمان نوری، آرش افشین، فرزاد حاتمی و محمد نزهتی

سرمربی: حمید استیلی

گسترش فولاد تبریز:

گئورگی گئورگیف، سید امید نظامی پور، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، مصطفی اکرامی، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، علیرضا لطیفی، شهرام گودرزی، داریوش شجاعیان و سعید دقیقی

سرمربی: فراز کمالوند

گل:

شهرام گودرزی با استفاده اشتباه حسین ماهینی در دقیقه یک اولین گل بازی را برای گسترش به ثمر رساند.

دقیقه حساس:
دقیقه 4 – حمله سریع ملوانان روی دروازه گسترشی ها دقایقی پس از گل حریف انجام گرفت و آرش افشین پس از دریبل دروازه بان حریف توپ را به سمت دروازه این تیم فرستاد اما مرتضی اسدی این توپ را از روی خط برگرداند.
دقیقه 23 – سانتر پژمان نوری از روی یک ضربه ایستگاهی، در محوطه جریمه گسترشی ها با ضربه سر زارع دروازه حریف را با خطر روبرو کرد، این توپ از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه 23 – سانتر پژمان نوری از روی یک ضربه ایستگاهی، در محوطه جریمه گسترشی ها با ضربه سر زارع دروازه حریف را با خطر روبرو کرد، این توپ از کنار دروازه بیرون رفت.
دقیقه 30 – باز هم ارسال پژمان روی دروازه گئورگیف با ضربه سر زارع بازهم موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف بوجود آورد اما این توپ نیز راهی خارج از زمین شد.
دقیقه 44 – پاسکاری و هجوم ملوانی ها موقعیت خوبی را برای حاتمی ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه گسترش بیرون رفت.
دقیقه 46 – شوت روپای حاتمی از پشت محوطه جریمه اولین خطر را در نیمه دوم روی دروازه گسترش به وجود آورد.
دقیقه 50 – شوت زیبای کیانی از پشت محوطه جریمه ملوانی ها را پاشنکو با عکس العملی دیدنی به کرنر فرستاد.
دقیقه 65 – ضربه حاتمی از زاویه بسته با واکنش به موقع گئورگیف به کرنر رفت تا این فرصت نیز برای ملوانی ها اثری نداشته باشد.
دقیقه 71 – حرکت خطرناک کیانی با پاس رو به بیرون وی در محوطه جریمه ملوانی ها ادامه یافت اما مهاجم گسترش در حالی که می توانست با ضربه ای دروازه ملوان را باز کند بی دقتی کرد تا این موقعیت از دست گسترشی ها برود.
دقیقه 93 – آرش افشین در آخرین دقیقه وقت های تلف شده این بازی نیز نتوانست کاری را از پیش ببرد و ضربه وی را گئورگیف مهار کرد.


حاشیه
باران شدیدی که در انزلی از امروز شروع به باریدن گرفته بود و قبل از آغاز بازی قطع شده بود پس از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی مجددا شروع به باریدن گرفت و شدت این بارش به قدری بود که هر لحظه احتمال قطع بازی می رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار