تهدید یک داور توسط هفت داور دیگر

هفت داور به اتهام تهدید و ارعاب به کمیته اخلاق فراخوانده شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش اسماعیل کمربسته به عنوان داور بین المللی فوتسال کشور در سال 2015 معرفی می شود و از همانجا کارشکنی هدفمند عده ای از داوران که عده ای خود را دلسوز و عده ای خود را مدعی این جایگاه میدانستند آغاز می شود.

از پیامک ها و تماس های تلفنی گرفته تا فضای مجازی هجمه وسیعی را علیه این داور به وجود آوردند تا وی را برآن داشتند، از این افراد شکایت کند و اکنون کمیته اخلاق نیز این افراد را فرا خوانده است.

 این داستان در ابتدا به واسطه چندتن از داوران بزرگ خاتمه می یابد، اما داورانی که بنا به دلایل اخلاقی و حقوقی از افشای نام آنها معذوریم کوتاه نیامدند و به کار غیر اخلاقی خود ادامه دادند تا جایی که کمربسته، داور بین المللی فوتسال کشور را روانه فدراسیون می کنند تا شاکی نخست این پرونده باشد.

حال این افراد امروز دوشنبه 2 مرداد به کمیته اخلاق فدراسیون فراخوانده شدند و اظهارات خود را به این کمیته ارائه نمودند.

پیش بینی می شود جریمه و محرومیت هایی در انتظار این افراد باشد . چرا که اسناد و پرینت اتفاقات رخداده در اختیار مسئولان فدراسیون فوتبال کشور قرار گرفته است.

این داوران هفت تن بوده اند و نام آنها برای ما معلوم اما در فرصت مناسب اسامی را در صورت صلاحدید مراجع رسمی اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار