زرینچه: امیدوارم سانتر طلایی بازی با آمریکا را تکرار کنم

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت :امیدوارم با همبازیان سابق، بازی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

جواد زرینچه درگفتگو با خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: چنین دیدارهایی سبب می شود ما قدر بزرگان خود را بیشتر بدانیم، خیلی خوشحالم بار دیگر فرصت شاگردی بزرگانی چون علی پروین و عباس رضوی برایم فراهم شده است و امیدوارم شرایطی بوجود بیاید که با علی دایی و فرهاد مجیدی نیز بتوانم در این دیدارشرکت کنم.

وی افزود در بازیهای خیر خواهانه نقش معنوی بازی ارزش بالایی دارد و دیگر ،نام بازیکن ، باشگاه ها و تعصبات رنگی نامفهوم است.

وی در خصوص آمادگی خود برای حضور در این دیدار بیان کرد:  از من سن و سالی گذشته که بخواهم به فکر ثابت بازی کردن باشم، حتی در اوج جوانی و زمانی که برای تیم ملی بازی می کردم رضا وطن خواه ، سرمربی اسبق تیم ملی در برخی از مواقع به دلیل فشار بالای تمرینات و مسابقات من را تعویض می کرد.

زرینچه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در دیدار مقابل ستارگان، سانتر طلایی معروف ایران و آمریکا را تکرار خواهد کرد گفت: امیدوارم چنین اتفاقی بیافتد همچنین خوشحال می شوم حمید استیلی در این مسابقه حضور یابد و در کنار باقی ستارگان فوتبال کشورمان در این بازی خیر خواهانه در ترکیب این تیم به میدان برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار