برگزاری مسابقات کشوری تریال در پارک آب و آتش

مسابقات قهرمانی کشور رشته تریال در پارک آب و آتش در 2 روز متوالی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات تریال در رده سنی جوانان و بزرگسالان از 14 تا 16 شهریور ماه در پارک آب و آتش تهران برگزار می شود، یکشنبه 15 شهریور ماه دور مقدماتی مسابقه از ساعت 16 و روز دوشنبه 16 شهریور مسابقه فینال از ساعت 16 برگزار خواهد شد و تریال سواران علاقمند به حضور می توانند پس از ثبت نام در این مسابقه شرکت کنند. 
 
نوروزیان: برگزاری مسابقه پاستریال در هاله‌ای از ابهام است 
 
علی نوروزیان رئیس کمیته تریال فدراسیون دوچرخه سواری در این خصوص گفت: 14 شهریور ماه ثبت نام رکابزنان رشته تریال آغاز می شود که برای شرکت در این مسابقات کشوری باید ثبت نام انجام دهند. 
 
وی افزود: برگزاری مسابقه پاستریال همچنان در هاله ای ابهام است زیرا حامی مالی برای اجرای آن نداریم. 
 
نوروزیان در خصوص کنگره ای که در آمریکا برگزار می شود و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در آن شرکت خواهد کرد، بیان کرد:پس از برگزاری کنگره چند مربی اروپایی معرفی می کنند تا فدراسیون برای رشته‌های مختلف از جمله BMX، تریال و کوهستان و غیره از بین آنها مربی برای رشته‌های مختلف انتخاب کند. 
 
وی در ادامه اظهار داشت: جشنواره ای در خصوص ورزش و خانواده از سوی وزارت ورزش در استادیوم آزادی به مناسبت هفته دولت تدارک دیده شده که در آن شرکت خواهد کرد. 
 
نوروزیان در خصوص مسابقه استانی تریال که در آذربایجان برگزار می شود یادآور شد: به منظور حضور و داوری در مسابقه استانی آذربایجان که در منطقه آزاد ارس با حضور 20 تریال سوار استانی برگزار می شود شرکت خواهد کرد. 
 
انتهای پیام/ 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار