اردبیل؛

ورود خادمان رضوی به اردبیل

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: پنج خادم حضرت امام رضا (ع) به اردبیل همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) به دارالارشاد اردبیل وارد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محسن امینی افزود: این خادمان حرم رضوی ساعت 12 ظهر امروز وارد فرودگاه اردبیل شده و 4 شهریور ماه به مشهد مقدس باز می‌گردند.

وی گفت: خادمین حرم رضوی با خود سوغاتی‌ها و هدایای متبرک از حرم امام رضا (ع) به همراه می‌آورند تا در کنار اعطای نشان خادمیت که به چهره‌های برجسته استان اردبیل اعطا می‌شود علاقمندان نیز می‌توانند از این سوغاتی‌های معنوی استفاده کنند.

امینی بیان کرد: دیدار با علما و چهره‌های علمی و ارزشی این استان، حضور در حوزه علمیه میرزاعلی اکبر و زندان اردبیل و سپاه اردبیل از دیگر برنامه‌هایی است که در حضور خادمان رضوی در این استان برای آنها پیش‌بینی شده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: خادمان امام رضا (ع) در مدت حضورشان در اردبیل در جشن‌های مردمی در آستانه میلاد امام رضا شرکت کرده و با حال و هوای معنوی دارالارشاد اردبیل آشنایی پیدا می‌کنند و تلاشمان بر این است تا انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز از این فرصت معنوی در تدارک برنامه‌های ویژه استفاده کرده و نشستی بین نسل آینده و خادمان امام رضا (ع) برگزار شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: اردبیل ، ورود ، خادمان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.