خوشرو: همه چیز بر خلاف تصور آمریکایی‌‎ها رقم خورد

سفیر ایران در سازمان ملل گفت: آمریکایی‌ها بر این تصور بودند که از طریق فشار، کمر ایران را به خاک بزنند اما امروز همه چیز بر خلاف تصورات آن‌ها رقم خورد.

همه چیز بر خلاف تصور آمریکایی‌‎ها رقم خوردبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "غلامعلی خوشرو" سفیر ایران در سازمان ملل، در نشست علمی مذاکرات هسته ای و علوم سیاسی در دانشگاه علامه طباطبایی گفت: این چیزی که الان به آن رسیدیم و بحث هایی که در آمریکا وجود دارد و در رسانه‌های امریکایی می‌بینیم، حول این بحث است که برجام تأیید خواهد شد یا خیر؟

وی افزود: منتقدین اوباما می‌گویند او از موضع ضعف با ایران رفتار می‌کند.

خوشرو ادامه داد: آمریکایی‌ها بر این تصور بودند که از طریق فشار، کمر ایران را به خاک زده و در نهایت رژیم ایران را عوض کنند همچنین دیدید قطعنامه‌ها برای موضوعات هسته‌ای نبود اما امروز همه چیز بر خلاف تصورات آن‌ها رقم خورد.

سفیر ایران در سازمان ملل گفت: من در جلسه شورای امنیت، وقتی نماینده آمریکا گفت ایران ثبات منطقه را بر هم می‌زند گفتم ما تنها کشور منطقه هستیم که ثبات داریم و به ثبات دیگران کمک خواهیم کرد و‌ این امریکا بود که با حضورش، گسل بی‌ثباتی را فعال کرد بنابراین اگر برجام به خوبی پیش برود، به ثبات کمک خواهد کرد.

خوشرو افزود: برنامه هسته‌ای حدود ۱۲ سال طول کشید و ده سال دیگر را هم پیش رو داریم‌ و باید مراقبت کنیم پرونده هسته‌ای از این وضعیت خارج شود و موقعیت خودمان را تثبیت کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: خوشرو ، سازمان ملل ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار