مقایسه نتایج پرسپولیس در چهار هفته اول 15 دوره لیگ برتر

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با چهار بازی و کسب یک امتیاز در لیگ پانزدهم، ضعیف‌ترین دوران تاریخی خود در لیگ برتر را می‌گذراند.

مقایسه نتایج پرسپولیس در چهار هفته اول 15 دوره لیگ برتر
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از سال 1380 که لیگ برتر فوتبال‌ آغاز شد تا به امروز که پانزدهمین دوره این رقابت‌ها در حال برگزاری است، پرسپولیس چنین شروع ناامید کننده‌ای را تجربه نکرده بود.

در این گزارش عملکرد سرخ‌پوشان تهرانی را در چهار هفته نخست تمام ادوار لیگ برتر بررسی می‌کنیم:

 بدترین شروع پرسپولیس در لیگ برتر مربوط به لیگ یازدهم است که لیگ را با کسب دو تساوی و دو باخت آغاز کردند. این شروع ناامید کننده در ادامه فصل هم با نتایج بد دیگر ادامه پیدا کرد تا سرخ پوشان تهرانی در پایان فصل با کسب 42 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول، بدترین جایگاه تاریخ خود در لیگ  را بدست آورند.

پرسپولیس در این فصل دو باخت مشابه دو بر یک مقابل تیم‌های شاهین بوشهر و شهرداری تبریز بدست آورد همچنین به ترتیب با نتایج یک بر یک و دو بر دو مقابل تیم‌های ملوان و مس سرچشمه متوقف شد.

دیگر شروع ناامید کننده پرسپولیسی‌ها به لیگ‌های دوازدهم و چهاردهم باز می‌گردد که سرخ پوشان پایتخت در این دو دوره، لیگ را با یک برد، یک تساوی و دو باخت آغاز کردند.

 پرسپولیس در این دو دوره مقابل تیم‌های فولاد، ملوان، فجر سپاسی و صبا تن به شکست داد همچنین در برابر تیم‌های گهر درود و نفت تهران با تساوی متوقف شد و تنها مقابل نفت آبادان و ذوب آهن موفق به کسب پیروزی شد.

سرخ پوشان در لیگ پنجم یک برد، دو تساوی و یک باخت بدست آوردند باخت آنها مربوط به شکست در زمین شموشک نوشهر بود که دو بر یک مغلوب این تیم شدند.

لیگ‌های دوم، چهارم و سیزدهم با شروع متوسطی برای پرسپولیسی‌ها همراه بود سرخ پوشان در این سه دوره، دو برد، یک تساوی و یک باخت بدست آوردند باخت های پرسپولیس در این سه دوره مقابل ذوب آهن فولاد و سایپا رقم خورد.

پرسپولیسی‌ها در لیگ‌های اول، هشتم ونهم با کسب دو برد و دو تساوی شروع نسبتا خوبی داشتند. از نتایج قابل توجه پرسپولیس در این دوره‌ها می‌توان به دو برتری مقابل پاس و یک برتری مقابل ابومسلم اشاره کرد. همچنین تساوی سه بر سه سرخ پوشان برابر مس کرمان در لیگ نهم یکی از جذاب‌ترین بازی های تمام ادوار لیگ برتر تا به حال بوده است.

 لیگ‌های سوم، ششم و دهم با شروع خوبی برای پرسپولیس همراه بود سرخ پوشان در این سه دوره لیگ را با سه برد و یک باخت بیشترین گل زده پرسپولیس در تمام ادوار لیگ برتر مربوط به لیگ سوم می شود. سرخ پوشان لیگ را با برتری 8 بر2 مقابل پگاه گیلان آغاز کردند که یکی از قاطع‌ترین پیروزی های تاریخ لیگ برتر است.

در ادامه لیگ سوم پرسپولیس یک بر صفر مقابل ابومسلم به برتری رسید و در هفته سوم پنچ بر دو مقابل فجر سپاسی شیراز پیروز شد اما در هفته چهارم دو بر یک مغلوب پیکان شد.

بهترین شروع فصل پرسپولیس در لیگ هفتم رقم خورد. سرخ پوشان در این دوره با چهار پیروزی پیاپی لیگ را آغاز کردند.

 در هفته اول 3بر2 مقابل صنعت نفت، در هفته دوم 2 بر صفر مقابل پگاه گیلان، در هفته سوم سه بر صفر مقابل ابومسلم و در هفته چهارم دو بر یک مقابل پیکان به پیروزی رسیدند.

 بهترین شروع تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر با دومین قهرمانی این تیم در پایان فصل همراه شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
حسین
۲۰:۱۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
به اقای برانکو ایمان دارم فقط یه خورد تحمل لازمه ایشالله از این هفته بردا شروع میشه
United States of America
اسماعیل
۱۲:۵۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
فصل آیند لیگ بدون پرسپولیس هست آن وقت ما استقلالی ها بدون دربی،میمونم براهمان جواب نیست
آخرین اخبار