در تکاپوی رنگ

نمایشگاه نقاشی آبرنگ «در تکاپوی رنگ» در فرهنگسرای گلستان میزبان علاقمندان است.

آناهیتا گودرزی، هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: 25 تابلو با تکنیک آبرنگ در نمایشگاه نقاشی من با عنوان «در تکاپوی رنگ» به دیوار گالری فرهنگسرای گلستان آویخته شده.

وی افزود: این نمایشگاه موضوع خاصی ندارد و حاصل تلاش یک ساله من است.

گودرزی با اشاره به اینکه «در تکاپوی رنگ» سومین نمایشگاه انفرادی وی است، خاطرنشان کرد: رشته تحصیلی من گرافیک بوده و همیشه علاقه خاصی به هنر داشته و آن را دنبال می‌کردم در یک سال گذشته نیز با ثبت نام در کلاس‌های هنری نقاشی را حرفه‌ای‌تر کرده و نتیجه آن را در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دادم.

وی اظهار کرد: من در درجه اول برای دلم کار می‌کنم و هیچ‌وقت هنگام خلق اثر به بعد اقتصادی فکر نکردم یا اینکه آثارم مخاطب پسند است یا خیر، برایم در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد.

وی همچنین گفت: آبرنگ یک وسیله است برای ارائه کار و نه یک روش پس نباید آن را با رنگ روغن مقایسه کرد. آبرنگ روح لطیفی دارد و کار با آن ساده نیست در حالیکه عموم مردم فکر می‌کنند چند رنگ را می‌گذاری کنار هم و بعد ترکیب آنها یک اثر هنری خلق کنی، کار با آبرنگ نیاز به تجربه و تلاش فراوان دارد و به راحتی نمی‌شود در آن به موفقیت رسید.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از 1 تا 12 شهریور میزبان علاقمندان است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار