کامران: اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی اجرایی شود باید به مقابله با اشرافی‌گری برخیزیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت : اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی شود باید با اراده لازم به مقابله با اشرافی‌گری برخیزیم.

اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی اجرایی شود باید به مقابله با اشرافی‌گری برخیزیم

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن کامران عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در کشور ما تاکنون قانون "ازکجا آورده‌ای؟" به تصویب نرسیده است که در صورت اجرای آن می توان جلوی بسیاری از ریخت و پاش‌ها و فساد را گرفت.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی و فرهنگ رجائی و باهنر در کشور اجرائی شود و به مقابله با اشرافی‌گری برخیزیم، لازم است که جلوی فساد گرفته شود.

کامران گفت: فساد در کشور ما به گونه‌ای شده که کارچاق‌کن‌ها از در خارج شده و از پنجره وارد می‌شوند و به اقتصاد کشور ضربه وارد می‌کنند.

وی همچنین ادامه داد: در گفتگوهای پیرامون لایحه دولت به مجلس باید به شورای حل اختلاف شکایت کرد، درست است که مجلس برادر دولت است، اما لازم است که اقتدار خود را داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: نفوذ دشمن در همه موارد کشور برنامه ریزی شده است، بنابراین لازم است که ما با وحدت میان خود دشمن شناسی را توسعه دهیم.

کامران در پایان افزود: زاینده‌رود مسئله ملی و فراملی است، اگر در این مورد صورتجلسه‌ای که ما به مجلس تقدیم کردیم اجرا می‌شد، مردم به حق آبشان می‌رسیدند و مشکلاتی که هم‌اکنون در برخی از استان‌های کشور از جمله خوزستان و کاشان و .... وجود دارد، با مدیریت رفع می‌شد و مردم از این رنج نجات می‌یافتند. باید از مسئولین سوال کرد که در مورد کم‌آبی وقتی ورودی آب کم می‌شود چرا کشت محصول افزایش می‌یابد؟


انتهای پیام/
برچسب ها: کامران ، مجلس ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار