خشم دلقک همیشه خندان مک دونالد

رستوران های زنجیره ای مک دونالد در پی رسیدگی به مشکلات اقتصادی کارکنان آن به سرعت راه جهانی شدن را پیش گرفته اند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدتها پیش مک دونالد به سوی جهانی شدن پیش رفت و حالا بعد از دستیابی به این هدف کارکنان رستوران های زنجیره ای مک دونالد در ایالات متحده آمریکا به منظور فشار آوردن به مسئولین جهت سازماندهی مناسب کارکنان این مجموعه عظیم و افزایش حقوق کارکنان آن، اقدام به تشکیل کمپین ضد مک دونالد کرده اند تا از این طریق  بتوانند سریعتر به اهداف خود دست پیدا کنند و این کمپین در فضای مجازی هم با پیام ها و درخواست های کارکنان این رستوران زنجیره ای بزرگ در حال فعالیت است.


این کمپین در جهت تلاش برای افزایش حقوق کارگران رستوران های فست فودی به خصوص کارگرانی که در ایالات متحده آمریکا مشغول به کار هستند فعالیت می کند و از آنجایی که معضل حقوق کارکنان رستوران های زنجیره ای مک دونالد یک مشکل جهانی در این رستوران بین المللی است این کمپین به سمت جهانی شدن پیش می رود.



کمپین ضد مک دونالد زمانی راه اندازی شد که در آمد مک دونالد چند سالیست رو به کاهش است و به همین خاطر نیز رئیس کل رستوران های زنجیره ای مکدونالد به تازگی تغییر کرده است.





گفتنی است؛ تلاش پیش برندگان کمپین ضد مک دونالد در جهت افزایش دستمزد ساعتی کارگران رستوران های زنجیره ای این شرکت به ساعتی 15 دلار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار