ساعت های هوشمند سواچ در آينده ای نزديك

مدیر عامل شرکت سواچ قرار است ساعت هوشمند Touch Zero Two را تا سال آینده معرفی کند.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر صنعت ساعت های هوشمند را به دریایی عظیم تشبیه کنیم آنگاه می توان گفت که سواچ تنها انگشت خود را به آب این دریا زده است با این همه، آنطور که کمپانی یاد شده اظهار نموده اهدافی بسیار بزرگ را در این بازار دنبال می کند.


ساعت هاي هوشمند سواچ در آينده اي نزديك


نیک هایک مدیر عامل این شرکت در مصاحبه اخیرش اظهار نموده ساعت هوشمند Touch Zero Two این شرکت که قرار است سال آینده معرفی شود (تقریبا حوالی المپیک ریودوژانیرو) صرفا یک شروع برای آن محسوب می گردد.


ساعت هاي هوشمند سواچ در آينده اي نزديك


در آن زمان قطعا تلفن های هوشمند متعددی معرفی می گردند و این شرکت در کنارشان از پوشیدنی های مجهز به تکنولوژی NFC و پرداخت سیار خود نیز پرده بر می دارد. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با در نظر داشتن نویدهای روشنی که شرکت مورد بحث در مورد ارائه این محصول داده است می توان انتظار داشت که ساعت هوشمند آن، اپل واچ یا ساعت های مبتنی بر Android Wear را به چالش بکشد.

هایک اعلام کرده که به دنبال ساخت «یک کامپیوتر مچی» چند منظوره یا وابستگی به شرکت های دیگر برای اتمام پروژه ساخت ساعت هوشمند خود نیست. اگر به یاد داشته باشید، زمانی که مایکروسافت سرویس دیجیتالی MSN Direct را ترک کرد، داغ بزرگی را بر پیشانی سواچ گذاشت و همین مساله درسی شد برای این کمپانی تا دیگر متکی به پلتفرم شرکت های دیگر نباشد (هرقدر هم که آن پلتفرم پیشرفته باشد.)


ساعت هاي هوشمند سواچ در آينده اي نزديك


در مقابل، احتمال می رود که شاهد عرضه محصولاتی ساده و متمرکز باشیم که کاری بیشتر از اعلام زمان را انجام می دهند. البته هنوز برای تشخیص عملیاتی بودن این استراتژی کمی زود است و برآوردهای صورت گرفته روی سهم بازار سواچ نشان می دهد که این استراتژی نمی تواند موفق باشد. در هر صورت شنیدن این خبر که سواچ نیز تلاش دارد در حوزه ساعت های هوشمند پیشرفت کند، بسیار خوب است.

منبع: engadge

انتهاي پيام/
برچسب ها: ساعت ، هوشمند ، سواچ ، معرفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار