فرزام: در چهار ماده پارو زنانم فینال A را فتح می کنند

مربی تیم ملی روئینگ بانوان قایقرانی گفت: قهرمانی آسیا را در چهار ماده حضور پیدا می کنیم و مطمئنم که پاروزنانم فینال A را فتح کنند.

افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: روز گذشته اردوی تیم ملی بانوان در تهران به اتمام رسید و پس از سه روز استراحت 4 نفر از پاروزنان 6 شهریور ماه عازم کشور چین شهر هانجو می شوند تا به مدت 25 روز تمرینات را در آنجا ادامه دهند.
 
وی افزود: در این مدت قایقرانان خود را برای مسابقات آسیایی آماده می کنند و چند روز قبل از مسابقات به شهر پکن می رویم تا پارو زنانمان با شرایط پیست برای قهرمانی آسیا در محل مسابقات آشنا شوند.
 
فرزام در ادامه اظهار داشت: در این مدت همه چیز طبق برنامه پیش رفته و تمام برنامه ای که به فدراسیون داده بودم بدون ایجاد خللی پیش رفته است.
 
در چهار ماده شرکت می کنیم
 
وی در خصوص ماده‌هایی که در قهرمانی آسیا حضور پیدا خواهند کرد، تاکید کرد: با چهار ورزشکار در 4 ماده سبک وزن یک نفره، سبک وزن دو نفره و سنگین وزن یک نفره و سنگین  وزن دو نفره شرکت خواهیم کرد.
 
مربی تیم ملی روئینگ بانوان در خصوص شرایط ورزشکارانش خاطر نشان کرد: هر چهار نفر از شرایط  خوبی بهره‌مند هستند اما باید شرایط مسابقه را هم دید اما من اطمینان دارم که در هر چهار ماده در فینال A قرار بگیرند.
 
فرزام د خصوص رقبای ورزشکاران ایران در قهرمانی آسیا تاکید کرد: رقبای اصلی  کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی و هنگ کنگ و ویتنام و قزاقستان هستند که در این مسابقات حضور دارند.
 
عازم اردوی چین می شویم
 
وی در ادامه اظهار داشت: تیم ملی روئینگ بانوان سوم شهریور عازم چین می شود و پس از مسابقات 7 مهر به ایران باز می گردند و یک استراحت سه هفته‌ای خواهند داشت سپس خود را برای حضور در کاپ آسیایی که در تهران برگزار می شود آماده خواهند کرد و تمام کشورهای اسیایی در این کاپ حضور پیدا می کنند.
 
برگزاری کاپ آسیایی در ایران
 
فرزام در خصوص نقش خودش برای برگزاری کاپ آسیایی تصریح کرد: حمید مرادی نائب رئیس کنفدراسیون آسیا این مسئله را بررسی کرد سپس مورد تایید ARF قرار گرفت و بنده هم برای برگزاری کاپ در کنار او بودم .
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فرزام ، روئینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار