قم؛

فرایند مبارزه با فساد تبدیل به قانون شده است

امام جمعه قم گفت:نخست وزیر عراق به توصیه آیت الله سیستانی قصد اصلاحاتی را دارد و مجلس هم این طرح را تصویب کرده و فرایند مبارزه با فساد تبدیل به قانون شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم در خطبه اول نماز جمعه امروز30 مرداد گفت:مومنان واقعی کسانی هتند که خالصانه به پروردگارخود ایمان دارند وبر ایمان خود استواراند.

وی ادامه دا:تمام اعمال ما باید به گونه ای باشد که گویی در محضر خداهستیم وباید همیشه حضور خداراحس کنیم تا به سوی گناه کشیده نشویم چراکه اگر انسان خودرا در محضر خدا ببیند کم تر گناه میکند.

امام جمعه قم با اشاره به فرارسیدن سال روز ولادت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ افزود:شک وشبهه ای در میان مردم بود وان این بود که  برخی مردم تصور کردند که پس از امام موسی کاظم (ع) حضرت احمد بن موسی (ع) امام مردم است که وی به مردم تاکید کردند که پس از امام موسی کاظم (ع) امام رضا (ع) امام شما است و درباره کرامت ایشان سخنرانی کرد.

آیت الله سعیدی در خصوص سالروز مساجد گفت: مساجدسنگر اسلام هستند ونقش مهمی را در تربیت اسلامی مردم دارند.

وی اضافه کرد:مردم باید حرمت مساجد را نگه دارند واز ان غافل نشوند چرا که مساجد هستند که وحدت مسلمانان را تقویت می کنند.

استاد حوزه علمیه در خطبه دوم خود عنوان کرد: نخست وزیر عراق به توصیه آیت الله سیستانی قصد اصلاحاتی را دارد و مجلس هم این طرح را تصویب کرده و فرایند مبارزه با فساد تبدیل به قانون شده است.

وی ادامه داد: ما از مرجعیت شیعه در ایران و عراق که تنها در راستای رفع مشکلات جامعه تلاش می‌کند پشتیبانی می‌کنیم.

امام جمعه قم بدر خصوص مذاکرات گروه 1+5 افزود:یکی از اهداف آمریکا محدود سازی قدرت ایران است ودر این راستا تلاش های بسیاری را انجام داده است ولی ملت ایران محکم وبا اقتدار با حربه های این ظالمان به مقابله پرداخته است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به زحمات و فعالیت‌های پزشکان در جامعه گفت: پزشکان مراقب جان مردم هستند وزحمات بسیاری را در این راستا می کشند.

استاد حوزه علمیه در پایان در خصوص برنامه‌های صدا و سیما عنوان کرد: مدتی پیش جمعی از مراجع تقلید قم در خصوص یک سری از برنامه ها انتقاداتی کردند ولی به طور کل از رسانه ملی بابت پخش برنامه‌های شاد که در آن حجاب زنان به خوبی رعایت می‌شود و قشر خاصی مورد تمسخر قرار نمی گیرندباید تشکر کرد.

انتهای پیام/ س
برچسب ها: قم ، نماز ، جمعه ، ایت الله ، سعیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.