قزوین؛

حرکت در محور ولایت عامل خنثی سازی توطئه های دشمن

امام جمعه قزوین با بیان اینکه استکبار جهانی قصد نفوذ به کشورمان را دارد افزود: تمامی توطئه های امریکا برای نفوذ به ایران و اختلاف افکنی دربین مسئولان با نقش تاثیر گذار رهبری در ایران خنثی می شود .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه ، وجود ولی فقیه را در نظام جمهوری اسلامی  یک برکت برای کشور دانست  و افزود: تمامی دسیسه های  دشمنان با درایت مقام معظم رهبری خنثی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان در به آغاز هفته دولت اشاره کرد و گفت: مدیران باید آستین را بالا بزنند و با همت و پشتکار  برای رفاه حال مردم و ارائه خدمات مطلوب به مردم تلاش کنند به طوری که  ایجاد اشتغال پایدار ، تولید ثروت و فعال کردن کار خانه  های در حال ورشکستگی  باید از دغدغه های مهم مدیران باشد .

امام جمعه قزوین ایمان ، وحدت و وجود رهبری مقتدر را از عوامل قدرت و پیروزی انقلاب  اسلامی یاد کرد و افزود: امدادهای غیبی در کنار این سه عنصر باعث سر بلندی ایران اسلامی شده است.

حجت الاسلام عابدینی تاکید کرد:  به برکت انقلاب اسلامی و حضور جوانان متدیبن و با غیرت امروز ایران یکی از قدرتمند ترین و تاثیر گذار ترین کشورهای منطقه محسوب می شود.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.