الحدث گزارش داد؛

اسرائيل پانزده منطقه را در سوريه هدف قرار داد

ارتش رژیم صهیونیستی حدود پانزده منطقه را در استان‌های "القنیطره" و ریف دمشق سوریه هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه الحدث گزارش داد: ارتش رژیم صهیونیستی حدود پانزده منطقه را در استان های القنیطره و ریف دمشق سوریه هدف قرار داد. به گزارش شبکه تلویزیونی الحدث، مناطق تپه‌های "فاطمه،" هنگ 137 و تیپ 68 در خان "الشیخ" در استان ریف دمشق و مقر تیپ 90 و تپه کروم جبا و شهر البعث در استان القنیطره سوریه در حمله هوایی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت. 

"حسن فحص،" گزارشگر شبکه الحدث گفت: «جنگ محدود موشکی بین نظام سوریه و اسرائیل در دو سوی مرزها رخ داد. چهار موشک شلیک شده از بلندیهای جولان به بخش اشغالی این منطقه اصابت کرد که با واکنش نظامی اسرائیل روبرو شد. اسرائیل سعید ایزدی رئیس شاخه فلسطین نیروی قدس ایران را مغز متفکر شلیک این چهار موشک دانست. یک مقام نظامی اسرائیل جنبش جهاد اسلامی فلسطین را متهم کرد عامل شلیک این موشک ها بوده است. جهاد اسلامی اتهام تل آویو را تکذیب و تاکید کرد فقط در اسرائیل (فلسطین اشغالی) عملیات انجام می دهد. ارتش اسرائیل با صدور بیانیه ای نظام سوریه را مسئول شلیک موشک ها دانست و آن را تهدید کرد تاوان این اقدام را پس خواهد داد.» 

در ادامه این گزارش آمده است: «چند ساعت پس از شلیک این موشک ها، نیروی هوایی اسرائیل مواضع ارتش نظام سوریه در القنیطره و الغوطه دمشق هدف قرار داد که باعث انفجار خودروها و انبارهای تسلیحات شد. شمار تلفات این حملات هوایی مشخص نیست. نیروی هوایی اسرائیل تپه های فاطمه، مقر هنگ 137، تیپ 67 خان الشیخ و یگان نظامی الصعصه را در ریف دمشق بمباران کرد. در استان القنیطره هم تپه الشعار، تپه کروم، السقری، تیپ 90، تپه الشحم، جبا، شمال دیرالعدس و کوم محیرس، ساختمان فرمانداری و پاسگاهی در شهر "البعث" هدف قرار گرفت.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار