بازیهای نسل اول ایکس باکس روی Xbox One اجرا می شوند

مایکروسافت ویژگی ای با نام Backwards Compatibility را برای کنسول Xbox One معرفی کرد که این کنسول را قادر می کرد تا بعضی از بازیهای کنسول نسل قبلی، یعنی Xbox 360 را نیز اجرا کند.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ ژوئن ۲۰۱۵ اگرچه برای مایکروسافت ماه خوبی نبود اما بخش ايکس باکس توانست با رشد ۵۱ درصدی نسبت به ژوئن ۲۰۱۴ و تصاحب ۷۹ درصدی از فروش کنسول در هفته E3، سربلند باشد. اما آیا افزایش فروش، ارتباطی با پشتیبانی ايکس باکس وان از بازی های ايکس باکس ۳۶۰ دارد؟

بازیهای نسل اول ایکس باکس روی Xbox One اجرا می شوند

به نظر می رسد که اسپنسر چنین اعتقادی دارد و بر همین اساس در توییتر به یکی از طرفداران اینگونه پاسخ داد: «ژوئن ماه خوبی بود و من فکر می کنم پشتیبانی از بازی های نسل قبل اهمیت دارد. بسیاری از دارندگان ايکس باکس ۳۶۰ تصمیم می گیرند که چه زمانی وارد نسل بعد شوند؛ [پشتیبانی از بازی های نسل قبل روی ايكس باکس وان] توجه بسیاری می طلبد.


بازیهای نسل اول ایکس باکس روی Xbox One اجرا می شوند


پیش از این نیز امی هود، مدیر جدید بخش مالی مایکروسافت این حرکت را در جهت پیشبرد برند ايکس باکس ستود و آن را موثر خواند. این تنها مایکروسافت نیست که از چنین وضعیتی سود می برد. تمامی کمپانی های بازی سازی و خرده فروش ها نیز می توانند این اتفاق را به فال نیک گرفته و محصولات بیشتری را به فروش برسانند.


بازیهای نسل اول ایکس باکس روی Xbox One اجرا می شوند


بسیاری از کاربران مایکروسافت و به طور کلی گیمرها، دلیلی برای آپگرید کنسول خود پیدا نمی کنند که یکی از دلایل آن ها، کمبود عناوین انحصاری است اما اگر کنسولی در اختیار داشته باشید که قرار است طی ماه های آتی عناوین انحصاری متعدد و متفاوتی برای آن عرضه شود و همچنین می تواند بازی های ايکس باکس ۳۶۰ را هم اجرا کند، ارتقا به کنسول نسل هشتم منطقی تر خواهد بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار