ارومیه؛

تبدیل انتخابات پیش رو در کشور به مانور قدرت ملی

وزیر کشور در برنامه زنده تلویزیونی اولدوز گفت: انتخابات پیش رو در کشور به مانور قدرت ملی تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جواناز ارومیه؛ رحمانی فضلی وزیر کشور در برنامه زنده تلویزیونی اولدوز که دقایقی پیش از سیمای مرکز ارومیه پخش شد با تشریح اولویت‌های دولت تدبیر و امید‌، ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه را از جمله این اولویت‌ها عنوان نمود و گفت: احیای خانه احزاب، فعالتر شدن سازمانهای مردم نهاد، ایجاد امید در جامعه و توجه به رسانه‌ها موجب افزایش نشاط اجتماعی در کشور شده است.

وی در ادامه به اشاره به انتخابات پیش رو در کشور ادامه داد : برگزاری انتخابات قانونمند، با شکوه و سالم در کشور از جمله مهمترین اولویت های دولت در کشور است که حضور پرشور مردم در انتخابات می‌تواند به مانور قدرت ملی و وحدت و نسجام در جامعه تبدیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توجه ویژه دولت تدبیر و امید و بویژه رییس جمهور محترم به احیای دریاچه ارومیه اشاره نمود و ادامه داد: با توجه به اهمیت احیای دریاچه ارومیه با حضور آقای روحانی رییس جمهور محترم جلسات متعددی به این موضوع اختصاص یافته است و با وجود مشکلات مالی در کشور با تاکید رییس جمهور اعتبارات ویژه‌ای به برنامه‌های احیای دریاچه ارومیه اختصاص یافته است.

وی همچنین با اشاره به همگرایی و همراهی مردم، انسجام قوا، نشاط اجتماعی و امید در مردم آذربایجان غربی گفت: با توجه به حضور استانداری توانمند در استان امیدواریم دولت با کمک مردم گام‌های بلندی برای توسعه استان آذربایجان غربی بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشراره به موقعیت ویژه آذربایجان غربی و هم مرز بودن با سه کشور خارجی گفت: فعال بودن 5 بازارچه مرزی و منطقه آزاد تجاری ماکو در استان، آذربایجان غربی را به یکی از استان‌های پیشرو در حوزه تجارت تبدیل نموده است.

وی در پایان به زبان ترکی و کردی با مردم استان گفتگو و برای مردم استان در اقوام و ادیان مختلف آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.