تکمیل پنجمین تونل ترافیکی پایتخت در سال جاری

مدیر عامل معاونت فنی و عمران شهرداری تهران گفت:با تجهیز سیستم کنترل هوشمند در تونل شهدای غزه،این راه گشای ترافیکی در سال جاری به بهره برداری میرسد.

علیرضا جاوید مدیرعامل معاونت فنی و عمران شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تکمیل پنجمین تونل ترافیکی پایتخت اظهار کرد: طی روزهای اخیر بخشی از مسیر یک کیلومتری بزرگراه شهید حکیم که متصل به ورودی شرقی تونل شهدای غزه می باشد، زیر روکش آسفالت رفته است و پیش بینی می شود این عملیات تا پایان ماه جاری تکمیل شود. 

وی افزود: با برنامه ریزی به منظور انتقال تجهیزات تاسیساتی موردنیاز به کارگاه پروژه ظرف ماه های آینده تجهیزات مربوط به مدیریت هوشمند تونل شهدای غزه بلافاصله پس از انتقال به کارگاه پروژه، در مرحله نصب و راه اندازی می شود. 

جاوید یادآور شد: تونل شهدای غزه که پنجمین تونل ترافیکی شهر تهران به شمار می رود، امکان احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم، بدون قطع درختان بوستان جنگلی چیتگر را فراهم کرده است و این پروژه پس از تکمیل سیستم های ایمنی و کنترل هوشمند به همراه سایر بخش های باقی مانده ادامه بزرگراه شهید حکیم، در سال جاری به بهره برداری میرسد. 

وی درباره بهره برداری ازپل تقاطع غیر همسطح بزرگراه صیاد شیرازی و بزرگراه ارتش گفت: بهره برداری از این پل به عنوان راه گشای ترافیکی پر ارزش است و پل های شرق به غرب و غرب به غرب ان که امکان امتداد بزرگراه صیاد شیرازی به شمال را فراهم میکند طی روزهای اینده به بهره برداری میرسد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار