قم؛

اهتزاز پرچم متبرک امام رضا(ع) برسر زائران مسجد مقدس جمکران

خادمان آستان قدس رضوی با حضور در مسجد مقدس جمکران پرچم متبرک امام رضا(ع) را در این مکان مقدس به اهتزاز درآوردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  همزمان با دهه کرامت و در ایام با سعادت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، خدام حرم رضوی در کاروانی به نام  سفیران آفتاب دیشب مسجد مقدس جمکران را گل باران کردند و مورد استقبال پر شور خادمان، مجاوران و زائران این مکان مقدس قرار گرفتند.

سفیران آفتاب که پرچم مقدس و متبرک آستان قدس رضوی را به همراه داشتند در ابتدای ورود خود به وعده‌گاه منتظران مسیر باب الشهاده تا مقابل مسجد مقام را طی کرده و زیارت خاصه امام رضا(ع) را زمزمه کردند.

این مراسم  به مناسبت دهه کرامت با هدف ترویج سنت و سیره امام رضا(ع) در 32 استان، بیش از 250 شهرستان و 15 کشور جهان برگزار شد .

در ساعات پایانی این مراسم عهدنامه زائران مسجد مقدس جمکران با امام رضا(ع) توسط یکی از خدام رضوی قرائت شد.

در این عهده نامه آمده است: آقای من عهد می‌بندم در دل خویش برای شیطان راهی نگشایم/مولای من عهد می‌بندم زبانم جز به راستی سخن نگوید/ امام عزیز عهد می‌بندم به معنای واقعی و در همه امور امین باشم/ مولای من عهد می‌بندم رابطه دوستانه و صمیمانه با برادران ایمانی‌ام داشته باشم/ آقای من عهد می‌بندم آبروی مومنان را حفظ کنم/ امام عزیز عهد می‌بندم با رفتارم خود را در معرض نسیم‌های رحمت الهی قرار دهم/ امام مهربان عهد می‌بندم قدردان و شکرگزار رحمت پروردگارم باشم/ مولای من عهد می‌بندم قدردان نعمت ولایت اهل بیت(ع) باشم/ امام عزیز عهد می‌بندم در ایمان استوار بمانم، عمل صالح انجام دهم و صبور باشم/

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.