همدان؛

صادرات ۴۳ میلیون و ۴۶۳ هزار دلار کالااز گمرک همدان

43 میلیون و ۴۶۳ هزار دلار کالااز گمرک همدان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مدیر کل گمرک استان همدان از صادرات ۴۳ میلیون و ۴۶۳ هزار دلار کالا در ۴ ماهه ابتدایی امسال خبر داد و گفت: این میزان صادرات ۳۸۴ هزار و ۷۱۵ تن وزن داشته که از نظر وزنی در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته و از نظر ارزشی تغییری نکرده است.

خشوعی واردات کالا در این مدت را ۱۵ میلیون و ۶۳۰ هزار دلار اعلام کرد و گفت: این میزان واردات ۲ هزار و ۶۹۸ تن وزن داشته و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد از نظر ارزشی و ۱۰ درصد از نظر وزنی افزایش داشته است.

وی سیمان، کشمش، سفال، کنستانتره سنگ‌آهن، وازلین غیردارویی، چینی‌آلات بهداشتی و شور و ترشیجات را مهمترین اقلام صادراتی استان همدان دانست و گفت: از ابتدای سال تا پایان تیر ماه نیز کلاف آلومینیومی، چرم مصنوعی، لوازم سرویس بهداشتی، تبلت، قطعات سرشیلنگ ترمز خودرو، خط تولید و نخ تایر وارد شده است.

مدیرکل گمرک استان همدان با اعلام اینکه کالاهای همدان به ۱۲ کشور جهان صادر می‏‌شود، عنوان کرد: کشورهای هدف صادرات همدان شامل عراق، امارات، اکراین، هلند، ترکمنستان، مصر، هند، سوئد، افغانستان، ترکیه، ایتالیا و آلمان بوده است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: همدان ، صادرات ، کالا ، گمرگ ، دلار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.