سنندج؛

ایستادگی و امنیت ایران مدیون رشادت های شهدا و آزادگان است

امام جمعه اهل سنت شهر قروه صلابت و امنیت ایران را مدیون رشادت های شهدا و آزادگان دانست و گفت: آزادگان سختی های زیادی را در اسارت تحمل کرده اند و سربلندی خود را به دشمن نشان دادند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا یدالله محمدی در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان قروه گفت: با رشادت های شهدا، آزادگان و تمام ملت ایران، امروز شش کشور ابرقدرت جهان در مقابل ایران سر تعظیم فرود می آورند.

وی افزود: ملت ایران سال های زیادی رنج کشیده و با تدبیر دولت تدبیر و امید و الطاف مسوولین به زمانی خواهیم رسید که عصر طلایی برای ملت ایران خواهد بود.

به گفته وی تمام دنیا علیه حکومتی که برای آنها قابل هضم نبود که اسلامی باشد بسیج شدند اما مومنان و اهل ایمان با توکل بر خداوند در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و به پیروزی رسیدند.

ماموستا محمدی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس مردم ایران انسجام و اتحاد لازم را حفظ کردند، ادامه داد: وجود پر برکت بنیانگذار انقلاب اسلامی و یکپارچگی مردم ایران عامل شکست دشمنان انقلاب و اسلام شد.

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: قطعا این عزیزان با تحمل سختی و فشارهای دوران اسارت از سوی نیروهای بعثی، درس مردانگی و شجاعت را به دشمنان انقلاب و اسلام دادند.

ماموستا محمدی افزود: در 26 مرداد سال 69 اسرای ما پس از تحمل مشقت های فراوان به کشور بازگشتند و مورد استقبال بی سابقه و کم نظیر مردم ایران در اقصی نقاط کشور اسلامی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: ملت غیور ایران در روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در استقبال از این عزیزان حماسه ای بزرگ آفریدند که برای همیشه تاریخ در اذهان باقی می ماند.

گفتنی است در شهرستان قروه و دهگلان 90 آزاده سرافراز وجود دارد که از این تعداد 62 آزاده در شهرستان قروه و 28 آزاده در شهرستان دهگلان است.

قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.