رودهن؛

وصیت نامه همه شهیدان بر استکبار ستیزی و حمایت از ولایت فقیه تاکید دارد

بخشدار رودهن با بیان اینکه وصیت نامه همه شهیدان بر استکبار ستیزی و حمایت از ولایت فقیه تاکید دارد گفت: شهدا مایه عزیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا طاهرخانی افزود: بی‌شک عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نتیجه مجاهدت‌های مخلصانه دلیرمردانی است که با بذل جان خود در راه خدا باعث اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

بخشدار رودهن با تاکید بر تقویت برگزاری یادواره های شهدا از جوانان ایران اسلامی خواست تا با مطالعه زندگینامه شهدا، آرمان های آنان را در جامعه به منحصه ظهور رسانده و در ترویج واقعی این فرهنگ بکوشند.

رضا طاهرخانی در ادامه با بیان اینکه رودهن در طول هشت سال دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده است گفت:از بارز ترین و مهمترین این عزیزان میتوان به خانواده شهیدان سجادیان نام برد که پدر به اتفاق چهار فرزند خود خون خود را به خاطر حفظ از وطن و ناموس تقدیم این مملکت کرده اند.

بخشدار رودهن به وصیت نامه چند شهید اشاره کرد و تصریح نمود: در اکثر وصیت نامه شهیدان بزرگوار بحث استکبار ستیزی و ولایت پذیری آمده است و از خداوند متعال خواستاریم تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.