حجازی : مصاحبه من بر ضد هیئت مدیره کذب محض بود

آتیلا حجازی اظهار نظر منتشر شده اش در یکی از روزنامه های ورزشی بر ضد اعضای هیئت مدیره استقلال را به شدت تکذیب کرد.

آتیلا حجازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با تکذیب اظهار نظر منتشر شده وی در یکی از روزنامه های ورزشی مبنی بر غیر فوتبالی بودن اعضای هیئت مدیره استقلال تاکید کرد: به هیچ عنوان چنین مصاحبه ای نکرده ام و اظهار نظری درباره غیر فوتبالی بودن اعضای هیئت مدیره نداشته ام .استقلال هیئت مدیره قدرتمندی دارد به عنوان مثال معینی ، پورحیدری سابقه فوتبالی دارند و کرد نوری نیز تجربه مدیریتی خوبی دارند.جهانیان هم از افراد دلسوز و با ذوقی است که از حامیان سرسخت استقلال و مظلومی است و برای موفقیت تیم تلاش زیادی می کند.

وی افزود : متاسفم که از طرف من اعضای هیات مدیره استقلال افراد غیر فوتبالی و جویای نام و شهرت خوانده شده بودند و من به شدت این اظهار نظر های درج شده را تکذیب می کنم چرا که هرگز چنین مصاحبه ای نداشته ام.
حجازی در خصوص عملکرد تیم استقلال توضیح داد : خوشبختانه استقلال در شروع مسابقات لیگ برتر فصل پانزدهم توانست دو نتیجه قابل قبول را در کارنامه خود به ثبت برساند و کسب 6 امتیاز در 2 بازی می تواند شروع امید وار کننده ای برای استقلال باشد.
وی ادامه داد :به طور کلی استقلال در مسابقات گذشته توانست از لحاظ تاکتیکی خوب کار کند، اما استقلالی ها مقابل تیم ذوب آهن در نیمه اول عملکرد خوبی داشتند،اما متاسفانه بازیکنان فرصت زدن چند گل را از دست دادند و در نیمه دوم نیز کفه ترازو به سمت ذوب آهن چرخید و استقلال محکوم به شکست شد.
حجازی افزود : فکر می کنم استقلال هنوز به شرایط آرمانی و مطلوبی نرسیده و حل این موضوع زمان بر خواهد بود .البته باید بگویم که کادر فنی و ترکیب استقلال دیر به جمع تیم اضافه شدند و تاخیر در آغاز تمرینات نیز عاملی بود که استقلال نتوانست به شرایط خوبی برسد اما به مرور زمان استقلال به شرایط آرمانی میرسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد :در مجموع معتقدم بدن سازی خوبی در استقلال صورت نگرفته، اما امیدوارم در هفته های آینده شاهد یک استقلال سرحال و آماده باشیم.


انتها پیام
برچسب ها: استقلال ، فوتبال ، حجازی ، تکذیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار