کرمان؛

آن بیست وسه نفر حماسه ماندگار دفاع مقدس شدند/ اسرا با معنویت سختیها را تحملی می کردند

نویسنده کتاب آن بیست وسه نفر گفت: یست و سه نفر آزاده ای که امروز بسیاری از جامعه با آنها آشنا شدند ، یکی از ماندگار ترین خاطرات دوران دفاع مقدس را آفریدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی بهزیستی کرمان، احمد یوسف زاده آزاده و نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر »که بیش از 8 سال از عمر خود را در دوران اسارت بسر برده است،در مراسم تجلیل از آزادگان بهزیستی ، گفت : آنچه که امروز در بهزیستی شاهد آن بودم خدمات ارزشمندی است که مجموعه پرسنل بهزیستی به افراد نیازمند ارایه می نمایند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که بخه بهزیستی مراجعه می کنند افرادی هستند که صدایشان بگوش کسی نمی رسد افزود: مظلومیت جامعه هدف بهزیستی را با اسرایی که علیرغم همه مشکلات جسمی سختی ها راتحمل کردند تشبیه می کنم و معتقدم که تفاوت این گروه در این است که از در زمان اسارت تنها امید اسرا به خدا بود و جامعه هدف بهزیستی امروز علاوه بر توکل بر پروردگار به خدمات پرسنل بهزیستی نیز امید دارند.

این نویسنده در ادامه به بیان خاطراتی از رشادتها و استقامت اسرا در مقابل سختی ها و شکنجه های دشمن پرداخت و گفت : آنچه که در آن دوران موجب تحمل روزهای سخت می شد معنویتی بود که در اسرا وجود داشت و با تکیه بر خدا و ائمه اطهار در مقابل همه سختی ها ایستادند.

یوسف زاده به بیان ماجرای کتاب «آن بیست و سه نفر » اشاره کرد و اظهار داشت : بیست و سه نفر آزاده ای که امروز بسیاری از جامعه با آن آشنا شدند ، نوجوانانی بودند که میانگین سنی آن 15 سال بود ( از 13 تا 18 سال ) بود و با مقاومت خود حماسه ای آفریدند که امروز به عقیده ای بسیاری یکی از ماندگار ترین خاطرات دوران دفاع مقدس بشمار می آید.

وی اظهار امیدواری کرد تا مفاهیم جنگ و دوران دفاه مقدس و آنچه که باعث شد تا امروز ایرانی سربلند داشته باشیم بدرستی به اینده نیز منتقل شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.