احتمال پیش تولید «تهران من» تا 15 روز آینده

عبدالله علیخانی گفت: باز نویسی نهایی «تهران من» حدود 15 روز آینده به اتمام می‌رسد و پیش تولید فیلم شروع خواهد شد.

عبدالله علیخانی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت «تهران من» گفت: چند روز پیش یک بار دیگر قصه را به طور کلی مورد بررسی قرار دادیم که احتمالا حدود 15 روز آینده بازنویسی نهایی را انجام می‌دهیم و پیش تولید فیلم شروع خواهد شد.

وی افزود: وسواس ما در به طول انجامیدن نگارش فیلمنامه به خاطر رسیدن به نقطه مطلوب و ایده‌آل است چون در این آشفته بازار سینمای ایران باید فیلمنامه و در پی آن فیلمی ساخته شود که مخاطب را به سوی سینماها بکشاند، پس باید قدم‌ها را با احتیاط کامل برداشت.

گفتنی است؛ «تهران من» چهارمین فیلم محمد حسین فرحبخش در مسند کارگردانی است و موضوعی اجتماعی دارد و بیش از 90 درصد از زمان فیلم در خیابان می‌گذرد.

شخصیت اصلی فیلم یک دختر جوان است و داستان فیلم بر اساس اتفاقاتی که برای این دختر در اجتماع بیرونی رخ می‌دهد شکل می‌گیرد. سایر شخصیت‌های فیلم که اغلبشان جوانند متعلق به طبقه متوسط جامعه هستند.

تا به حال حضور عبدالله علیخانی به عنوان تهیه‌کننده، مسعود افشار و بهنوش طیب به عنوان طراحان گریم، فرج حیدری به عنوان مدیر فیلمبرداری و حجت‌ اشتری به عنوان طراح صحنه در این فیلم قطعی شده است.

شایان ذکر است؛ کامران قدکچیان نیز در بازنویسی فیلمنامه «تهران من» همکاری دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.