سایت بی نام و نشان برای مخالفان مذاکرات+ تصاویر

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای مخالفان جمع بندی هسته ایران و پنج به علاوه یک سایتی را معرفی کرده است که قابلیت ثبت نام دارد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رافائل ادوارد «تد» کروز (به انگلیسی: Ted Cruz) (زادهٔ ۲۲ دسامبر ۱۹۷۰) سناتور ایالات متحده از تگزاس از سال ۲۰۱۳ است. او عضو حزب جمهوریخواه بوده و از ۲۰۰۳ تا مه ۲۰۰۸ سلیسیتر کل تگزاس (مشاور حقوقی دولت) بود. او اولین سلیسیتر کل اسپانیایی‌تبار در تگزاس و جوانترین سلیسیتر کل در ایالات متحده بوده و طولانی‌ترین دوره مسئولیت را در تاریخ تگزاس بر عهده داشته است.

سایت بی نام و نشان برای مخالفان مذاکرات+عکس

کروز عضو شرکت حقوقی مورگن، لوس اند بوکیس بود که در آن امور شرکت مربوط به دادگاه عالی ایالات متحده را انجام می‌داد.

او پیش از این اداره کننده برنامه ریزی کمیسیون فدرال تجارت، معاون دادستان کل ایالات متحده در وزارت دادگستری و مشاور سیاست داخلی جورج دابلیو بوش رییس جمهور ایالات متحده در کمپین ۲۰۰۰ بوش - چینی بود. علاوه بر این، کروز استاد وابسته حقوق در مدرسه حقوق دانشگاه تگزاس در آستین بود که در آن از ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ دعوی دادگاه عالی ایالات متحده تدریس می‌کرد. کروز یکی از سه لاتین تبار در سنای ایالات متحده است.

کروز کاندید حزب جمهوریخواه برای جانشینی کرسی دیگر سناتور جمهوریخواه کی بیلی هاچیسن بود. در ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۲ او در مقدماتی حزب معاون فرماندار دیوید دوهرست را ۵۷٪–به-۴۳٪ شکست داد. در انتخابات اصلی کروز نماینده سابق مجلس ایالت، پال سدلر را ۵۶٪-به–۴۱٪ شکست داد. کروز آشکارا با جنبش تی پارتی همراه شناخته می‌شود و کاکس ریپابلیکن لیبرتی از او حمایت کرده است. او در نوامبر ۲۰۱۲ به قائم مقامی ریاست کمیته سناتوری ملی جمهوریخواه منصوب شد.

سناتور کروز رسماً در ۲۳ مارس ۲۰۱۵، کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ ایالات متحده اعلام کرد.

گفتنی است این نامزد تند و تیز جمهوری خواه از مخالفان سرسخت مذاکرات میان ایران و پنج به علاوه یک است و جمع بندی مذاکرات را یک شکست برای دولت اوباما می داند.

وی در یک اقدام تکراری و بدون استقبال از کاربران توئیتر خواسته است به سایتی بپیوندند که هدفش توقف مذاکرات و جمع بندی نهایی آن است.

سایت بی نام و نشان برای مخالفان مذاکرات+عکس

سایت بی نام و نشان برای مخالفان مذاکرات+عکس

عکس زیر مربوط طرفداران صلح و مخالفان جنگ آمریکا با ایران هستند.

سایت بی نام و نشان برای مخالفان مذاکرات+عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.