رضایی: برای حاجیلو بازی کردیم

مهاجم تیم فوتبال سایپا تهران گفت: بازیکنان تیم ما برای روحیه دادن به اصغر حاجیلو بازی کرده و بردمان را به وی تقدیم می کنم.

غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم‌های سایپا و پدیده مشهد بیان کرد: پیش از این دیدار بستری شدن اصغر حاجیلو سرپرست تیم در بیمارستان، وضعیت روحی بازیکنان و اعضای کادر فنی سایپا را به شدت به هم ریخت و سبب ناراحتی ما شد. 
 
وی افزود: به همین دلیل تلاش کردیم برای دادن روحیه به حاجیلو تمام سعی خود را انجام داده و با پیروزی در برابر پدیده برد خود را تقدیم وی کنیم. 
 
رضایی ادامه داد: دیدار با پدیده سخت ترین مسابقه ما از ابتدای لیگ برتر بود، این تیم روی زمین بسیار خوب فوتبال بازی می کرد و موقعیت های خطرناکی را روی دروازه سایپا ایجاد کرد. 
 
وی افزود: از طرفی تیم ما نیز با تمرکز زیاد و تجربه بالای بازیکنانش بازی را به خوبی میدان داری کرد وبا زدن 2 گل حریف را شکست داد ضمن این که چند فرصت مسلم گلزنی را در این بازی از دست دادیم. 
 
مهاجم تیم سایپا درخصوص زدن 2 گل در این بازی تصریح کرد: من به عنوان یک مهاجم، وظیفه ام را انجام دادم و زحمت سایر بازیکنان را به ثمر رساندن تیم سایپا در طول بازی فرصت‌های زیادی را برای گلزنی ایجاد می کند و باید از آنها استفاده کرد. 
 
رضایی درباره قرار گرفتن سایپا در رتبه دوم جدول گفت: سایپا از ابتدای فصل آماده سازی تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشت و در طول این مدت به خوی آماده لیگ شد، به رتبه‌ای که در هفته سوم جدول کسب کرده ایم توجهی نداریم چرا که هدف های بزرگی برای لیگ پانزدهم داریم، برای رسیدن به این اهداف گام به گام پیش رفته و در هر بازی نسبت به دیدار قبل نمایش‌های بهتری ارائه خواهیم داد. 
 
وی درباره دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: آبی پوشان اهوازی تیم جوان و یکدستی هستند که در این فصل نتایج خوبی کسب کرده‌اند به طور حتم در گرمای اهواز دیدار سختی خواهیم داشت. 
 
انتهای پیام/ 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار