افشارزاده: بازی با ذوب آهن ، بازی آخر استقلال نیست

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: بازیکنان تمام تلاش خود را در این دیدار به کار گرفتند اما برخی اشتباهات باعث شد تا نتوانیم پیروز باشیم.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران درباره باخت تیم فوتبال در مقابل تیم ذوب آهن گفت : به طور کلی بازیکنان نسبت به دو بازی گذشته نتوانستند آن طور که باید بازی خوبی را به نمایش بگذارند اما باید بگویم که آنها تمام تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی بکار گرفتند و متاسفانه فرصت زدن چند گل را به دلیل برخی اشتباهات و پاس های نا مناسب از دست دادیم و استقلال در این بازی آهنگ عملکرد خوبی نداشت.
 
وی توضیح داد : به نظر من خط دفاع و پاس های اشتباه برخی از بازیکنان باعث شد دو گل را از تیم حریف دریافت کنیم.

افشارزاده ادامه داد : در نیمه دوم هم حاکم بازی تیم ذوب آهن بود و بازیکنان تیم ما خیلی هماهنگ نبودند و انگار یکدیگر را در زمین نمی دیدند.

مدیر عامل باشگاه استقلال افزود : در هر صورت این بازی ، بازی آخر استقلال نیست و این باخت شاید باعث شود تا بازیکنان بتوانند در بازی های بعدی تلاش خود را مضاعف کنند.

وی درباره عملکرد داوری این دیدار گفت : به نظر من بهتر است کمیته داوران درباره عملکرد داوری این دیدار نظر بدهد.

افشارزاده درباره اینکه آیا قرار است تیم برای این باخت جریمه شود یا نه بیان کرد : در هر صورت شکست تیم در جلسه هیات مدیره با حضور سرمربی مورد بررسی قرار میگیرد و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وی درباره وضعیت مصدوميت کرار افزود : امیدوارم وضعیت کرار بهتر شود و مصدوميت وی چیز خاصی نباشد تا بتواند در بازی های بعدی تیم را همراهی کند.




انتها پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار