مظلومی: از رحمتی متشکرم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امروز یکی از بهترین روزهای رحمتی بود و از وی تشکر می کنم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پرویز مظلومی پس از شکست 2 بر صفر مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی در نشست خبری گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت نیمه اول بازیکنان ما خوب بودند و موقعیت‌های گلزنی را از دست دادیم و اگر آنها گل می‌شد شرایط بازی تغییر می‌کرد زیرا هدف ذوب آهن ضد حمله بود و در نیمه اول حریف را بسته بودیم اما تیمی که گل نزند گل می‌خورد و در نیمه دوم روی یک اشتباه ساده گل خوردیم و تیم بهم ریختیم و چند موقعیت گلزنی به حریف دادیم.

وی افزود: از رحمتی تشکر می‌کنم چون روز خوبش بود اما روی گل دوم تعجب می‌کنم که داور نزدیک به صحنه بود و خطا روی بازیکن ما گرفته نشد. بازیکنان باید جواب بدهند که چرا به این راحتی اشتباه کردند و گل خوردند. ذوب آهن روی ضد حملات بسیار خوب بود و به آنها تبریک می‌گویم .ان‌شالله در بازی‌های آینده جبران کنیم و باید از هواداران تشکر می‌کنم و تیم می بازد اما باز هم تشویق‌مان می‌کنند و ان‌شالله جبران می‌کنیم.

وی در مورد اظهارات عضو هیات مدیره استقلال که گفته باید مظلومی پاسخگوی باخت باشد، گفت: هر وقت بخواهند می‌روم و پاسخ می‌دهم.

سرمربی استقلال در مورد کند بودن خط دفاع استقلال گفت: نظم دفاع ما در نیمه اول خوب بود اما بعد از اشتباهی که مدافع ما کرد آشفتگی شد البته در نیمه اول خوب بودند و ذوب آهن خوب ضد حمله می‌زد. ما جلو رفتیم و دفاع‌مان باز شد و هر دو گل روی اشتباه ما به ثمر رسید.



انتها پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار