هفته پنجم لیگ برتر، تاسیسات صدر را رها نکرد

با برگزاری هفت بازی در هفت شهر مختلف، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هفته پنجم لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف آغاز شد.

کاشی نیلو اصفهان ۲ – تاسیسات دریایی تهران ۶

گلزنان:ابراهیم حسینی(۲)(کاشی نیلو) ، شمسایی،احمدی،حسن زاده(۲)،کشاورز،رئیسی(تاسیسات دریایی)

این دیدار که در سالن گل نرگس شهر اصفهان برگزار میشد،تیم کاشی نیلو علارقم اینکه ابتدا از حریف خود جلو افتاده بود اما در نهایت مغلوب تجربه بازیکنان تاسیسات دریایی شدند.نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید اما این پایان کار نبود و شاگردان شمسایی در نیمه دوم با ارائه یک بازی منطقی پیروز میدان شدند.دروازه بان تیم کاشی نیلو نیز در این دیدار از زمین مسابقه اخراج شد.

مس سونگون ورزقان ۴ – مقاومت البرز یک

عزتی(۲)، طیبی، درخشانی (مس سونگون) ، قنبرزاده (مقاومت)

دیدار تیم مدعی قهرمانی ، مس سونگون و تیم جوان مقاومت البرز به میزبانی مسی ها برگزار شد. مسی ها که از دروازه بان تیم ملی ، علیرضا صمیمی ، بهره می برند، ابتدا توانستند با یک شروع خوب به گل ذست یابند اما مقاومتی ها که برای کسب امتیاز به این دیدار آمده بودند با تلاش توانستند این گل را پاسخ دهند و نیمه نخست با نتیجه یک یک مساوی به اتمام برسد.

اما نیمه دوم سونگونی ها با ارائه یک بازی قدرتمندانه توانستند سه گل به ثمر برسانند تا تیم کرج مغلوب قدرت تیم ورزقان در نیمه دوم باشد تا شاگردان فلاح دست خالی به کرج بازگردنند.

میثاق تهران ۴ _ فرش آرا مشهد ۳

میثاق:براتی ، حاجی بنده(۲) ، شعبان زاده ، :شریف زاده(۳) (فرش آرا)

دیدار جنجالی میثاق تهران و فرش آرا مشهد در تهران و به میزبانی میثاقی ها با تمام حواشی و جنجال هایش با نتیجه چهار سه به سود تیم میزبان خاتمه یافت. این بازی که با جنجال هایی همراه بود ، پس از این که میثاقی ها با نتیجه سه یک پیش بودند با حملات دامنه دار مشهدی ها مواجه شدند تا با دریافت دو گل تا لحظات پایانی بازی سه سه مساوی پیش برود و در دقایق نفس گیر پایانی شاگردان لک بتوانند به گل چهارم خود برشند و سه امتیاز این دیدار خانگی را به حساب خود واریز کنند.

اما حواشی و جنجال این بازی زمانی شکل گرفت که پس از برخورد بازیکن تیم میثاق با امیر احمد پور، دروازه بان فرش آرا ، پدر این دروازه بان جوان که در اردو های گذشته تیم ملی یکی از دروازه بان های دعوت شده به تیم ملی بوده است ، با فحاشی کردن به بازیکنان میثاق باعث درگیری لفظی و ایجاد حواشی در این بازی شد.

منصوری قرچک ۳ – ۲ ملی حفاری اهواز

منصوری:نصیری،حفیظی،کاظمی حفاری:طالبی،ملاعلی

دیدار حساس میان دو تیم منصوری قرچک و ملی حفاری اهواز با میزبانی تیم قرچک با برتری سه دو قرچکی ها به پایان رسید. این بازی که فراز نشیب هایی برای هر دو تیم داشت بعد از به هدف نشستن توپ قرچکی ها فشار حملات تیم اهواز بیشتر شد تا با به ثمر رساند دو گل از حریف خود پیش بیفتد اما در ادامه قرچکی ها با غلبه بر تیم میهمان به دو گل دست یافت تا با برتری سه بر دو ، سه امتیاز شیرین داخل خانه را کسب کند.

فردوسی مشهد ۴ _ ۲ گیتی پسند اصفهان

فردوسی:عجم،خیام،طیبی(۲) ، گیتی:عابدین،جاوید

در پایان دو وقت بیست دقیقه ای در مشهد ، فردوسی این شهر توانست گیتی پسند اصفهان را با نتیجه چهار دو شکست دهد. مشهدی ها که ابتدا با دو گل پیش افتاندند در ادامه با بیدار شدن بازیکنان گیتی پسند از خواب غفلت دو گل را دریافت کردند اما این تیم مشهدی بود که با رسیدن به دو گل دیگر این بازی را با برتری چهار دو به اتمام رساند تا خوراکچی و شاگردانش دست خالی از شهر امام رضا ع به اصفهان بازگردند.

ناگفته نماند که گل دوم گیتی پسند با استفاده از سیستم پنج نفره به ثمر رسید تا بازی به تساوی برسد اما در لحظاتی که اصفهانی ها با نتیجه سه دو عقب بودند باز هم دست به دامن سیستم پنج نفره شدند اما با اشتباه بازیکنان این تیم ، مشهدی ها به گل چهارم خود رسیدند.

شهروند ساری ۲-۲ آذرخش بندرعباس

شهروند:مرتضوی،بلباسی ، آذرخش:حسین نژاد،احمدیان پور

شهروندی ها که برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودند پس از به ثمر رساندن دو گل دچار غرور کاذب شدند تا تیم تازه وارد بندرعباس با به ثمر رساندن دو گل بازی را به تساوی کشاند. و در ادامه گلی ردوبدل نشود تا سهم هر کدام از تیم ها یک امتیاز باشد.

با این تساوی ناکامی دیگری برای ابطحی و شاگردانش ثبت شد اما روز پیکر توانست با تاش شاگردانش به یک امتیاز خارج از خانه برسند.

یاسین پیشرو قم ۷ _ ۴ دبیری تبریز

یاسین:اولادقباد(۳) ، کرمانی(۲) ، وفایی ، دبیری:فخیم(۲) ،عسگری کهن ، اکبری

یاسینی ها که در این دیدار دروازه بان اصلی خود را در اختیار نداشتند در ابتدا در یک غافل گیری گل را دریافت کردند تا نیمه نخست با برتری دو بر یک دبیری در حال پیگیری باشد اما در دقایق پایانی نیمه نخست تیم میزبان با دو گل به برتری رسید تا پیروز نیمه نخست باشد.

جدال بیست دقیقه ای دوم این مسابقه با برتری دبیری آغاز شد تا تساوی سه سه را شاهد باشیم اما در ادامه و با درخشش دروازه بان تازه وارد یاسین پیشرو و اشتباه های تبریزی ها این دیدار با نتیجه پر گل یاسین پیشرو خاتمه یابد.



انتها پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار