کرمان؛

شبی با فرمانده دوران دفاع مقدس در برج میلاد

سردار قاسم سلیمانی میهمان ویژه گردهمایی ایثارگران دفاع مقدس استان کرمان در برج میلاد بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سردار سلیمانی در کنار دیگر رزمندگان لشکر 41ثارالله کرمان شبی بیادماندنی داشت، از توزیع رایگان کتاب "آن بیست وسه نفر" نوشته احمد یوسف زاده تا سخنرانی سردار سلیمانی تا دکلمه خوانی دختر شهید مدافع حرم بادپا  وپخش کلیپ های دفاع مقدس همه و همه شبی خاطره انگیز را برای میهمانان کرمانی جشنواره کرمان فرهنگی و اقتصادی در برج میلادرقم زد.

سردار سلیمانی در این نشست با اشاره به تواضع و مهربانی کرمانیها گفت: یکی از خصیصه های مهم کرمانیها که مورد غفلت واقع شده و کمتر به آن پرداخت شده است سلحشوری آنان در دوران دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: نباید لحظه ای یاد وخاطره رشادت های سردار جنگ را فراموش کنیم بلکه باید آنها را بروز کرده و در نسل های جدید کاربردی کنیم.

سردار سلیمانی از استاندار کرمان برای اقدامات اقتصادی و عمرانی جدیدی که در استان کرمان انجام شده قدردانی کرد.

رزمندگان دوران دفاع مقدس اما گوش به فرمانده دوران جنگ داشته و مشتاق شنیدن حرفهای جدید از زبان وی بودند .

جلسه که قرار بوده دو ساعته به پایان برسد سه ساعت به طول انجامید وبعد ازرفتن سردار سلیمانی علی رغم برقراری جلسه خیلی از رزمندگان هم دوره سردار در جنگ ، جلسه را ترک کردند.

در این چلسه از خانواده چند تن از شهدا دفاع مقدس قدردانی شد.

رزمندگان کرمانی لشکر 41ثارالله از اینکه بعد از مدتها حاج قاسم خودشان را می دیدند خوشحال بودند واگر فرصت بود شاید دوست داشتند ساعتها همان گونه ساده و بی تکلف که در جبهه دور هم می نشستند،کنار فرمانده بنشینند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.