اصفهان؛

رکابزنی دوچرخه سواران کاشانی تا حرم حضرت معصومه(س)

مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ركابزني تیم دوچرخه سواری این سازمان از مسير گلزار شهدای گمنام راوند تا حرم حضرت فاطمه معصومه(سلام الله عليها) را خبر داد.

رکابزنی دوچرخه سواران کاشانی تا حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سجاد مظفری تبار ، در گفتگو با خبرنگاران گفت: تیم دوچرخه سواری اين سازمان ساعت 8 صبح روز جمعه 23 مرداد ماه ركابزني خود تا حرم كريمه اهل بيت(سلام الله عليهم اجمعين) را آغاز مي كند.

وی افزود: 15 نفر از دوچرخه سواران کاشانی مسیر 100 کیلومتری كاشان تا شهر مقدس قم را با عشق و ارادت به ائمه اطهار(عليهم السلام ) و اشاعه فرهنگي رضوي در آستانه دهه كرامت طي مي كنند.

به گفته وي،اجراي برنامه هاي ورزشي با محوريت فرهنگ و مذهب تحقق دغدغه مقام معظم رهبري درراستاي اجراي برنامه هاي فرهنگي با مخاطب جوان است.

مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان اظهار داشت: سومین دوره رکاب زنی دوچرخه سواران به همت اين سازمان با همکاری هیات دوچرخه سواری کاشان و اداره ورزش و جوانان کاشان برگزار می شود.

مظفري تبار در ادامه از حضور تیم فوتبال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در مسابقات جام حذفی کشور خبر داد و گفت:

مراسم قرعه کشی "جام حذفی" با حضور غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ فوتبال و سرپرستان و نمایندگان 64 تیم لیگ های برتر، دسته یک، دسته 2، دسته 3 و قهرمان استان ها در محل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

وی افزود: تیم فوتبال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در این مراسم قرعه كشي در گروهB با تیم فوتبال استقلال آبی "ب" تهران افتاد كه در هفته اول شهریورماه به میزبانی تهران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گفته وي، 64 تیم به ترتیب در مسابقات جام حذفی کشور در هفته اول شهریورماه رقابت خواهند كرد.

مظفري تبار اظهارداشت: قهرمانان دور اول تیم استان ها در این مسابقات با دسته 3، دور دوم دسته 2 با دسته یک و در دور سوم مسابقات جام حذفی تیم های برتر دوره های قبل با تیم های لیگ برتر به رقابت می پردازند.

وي در پايان از حضور تیم فوتبال بزرگسالان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نيز در "مسابقات جام حذفی کشور" خبر داد .

مدیر اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان ، از برگزاری نخستین دوره مقدماتی آموزشی فنون خبرنگاری و خبرنویسی در این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته و مجرب طي روزهاي پنج شنبه و جمعه 22 و 29 مرداد ماه در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

مظفري تبار با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به همت کانون بسیج رسانه و همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود افزود: گواهی آموزشی دانشگاه علمی کاربردی در پایان دوره به فراگیران اعطا می شود.

وي، موقعیت تاریخی، فرهنگی، مذهبی و هنری شهر تاریخی کاشان را تاکیدكرد و گفت: آموزش دوره های خبرنگاری و پرورش خبرنگاران مجرب در این شهر ضروری است.

مظفري تبار، فعالیت در حوزه های مختلف خبری چون فرهنگی، صنعتی، ورزشی، اقتصادی، هنری و مذهبی شهر را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: استعدادیابی علاقمندان و پرورش خبرنگاران بومی باعث پیشرفت و مطرح شدن شهر دیار نخستین ها است.

وی، با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز شهرستان کاشان دارای خبرنگاران مجرب و فعال است گفت: برگزاری دوره های آموزشی می تواند خبرنگاران علاقمند را در این شهر افزایش دهد. 


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.