کرمانشاه؛

دانشگاه‌ کرمانشاه در مسابقه های سازه‌های ‌ماکارونی عنوان نخست را کسب کرد

در مسابقه های کشوری سازه‌های‌ ماکارونی، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به عنوان نخست دست یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در مسابقه های ملی سازه‌های ماکارونی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و با همکاری انجمن کشوری سازه های ماکارونی برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه موفق به کسب عنوان برتر شد.

بر اساس اعلام هیات داوران در بخش معماری پل دو تیم دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و واحد سنندج به صورت مشترک عنوان نخست را کسب کردند.

در بخش گرایش جکت نفتی تیم دانشگاه آزاد اسلامی فارسان عنوان نخست را به خود اختصاص داد و تیم‌های دانشگاه آزاد گلپایگان و واحد زنجان نیز به عنوان‌های دوم و سوم این مسابقات دست پیدا کردند.

در بخش گرایش سنگین نیز دانشگاه آزاد اسلامی فارسان عنوان نخست را به خود اختصاص داد و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و دانشگاه آزاد اسلامی زنجان عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش گرایش راندمانی، تیم دانشکده فنی امام علی یزد عنوان اول را کسب کرد و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی ایذه و پژوهش‌سرای استاد طاهر عنوان دوم و سوم را کسب کردند.

در این دوره از مسابقه ها که دو روز به طول انجامید ۴۰ تیم از استان‌های مختلف کشور حضور پیدا کردند و با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.