معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به مهمترین برنامه حوزه فنی و درآمد با توجه به جایگاه معتبر این سازمان در کشورهای دیگر گفت: در ماه‌های آینده در کشور عمان سمیناری جهت انتقال تجربیات این سازمان به سازمان تامین اجتماعی کشورهای دیگر برگزار می‌شود.

محمد حسن زدا معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برای ارائه خدمات تامین اجتماعی به صورت متقابل و دو طرفه به شهروندان، تفاهم نامه‌ای با سایر کشورها از جمله ترکیه امضا شد.

وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی کشور با توجه به اینکه عضو هیئت مدیره تامین اجتماعی جهانی است و سعی دارد با آغاز همکاری بین‌المللی در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای به شهروندان ایرانی مقیم ترکیه و اتباع ترکیه مقیم ایران راهی را برای امضای تفاهم نامه‌های مشابه با سایر کشورها بگشاید.

زدا ادامه داد: این تفاهم نامه پس از مذاکرات کارشناسی تنظیم و به دولت ارسال شد و دولت نیز برای تایید مراحل اجرای آن باید تفاهم نامه را به شورای اسلامی ارائه دهد.

معاون فنی و درآمد در خصوص برنامه ششم و دستور مقام معظم رهبری گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری، لایحه‌های تامین اجتماعی باید هرچه سریعتر در ایران تعریف شود که در حال حاضر مقدمات این کار انجام شد و امیدواریم بتوانیم در نظام جمهوری اسلامی ایران این لایحه‌ها را تعریف کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
اینا از خودشون تعریف نکنن کی تعریف کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
اقای زدا بیخودی ازخودتان تعریف نکنید اگر راست می گویید معوقه حقوق بازنشستگان بیچاره که مربوط به فروردین94 می شودو به ششمین ماه سال داریم واردمی شویم را بدهید.
آخرین اخبار