رِِئيس کميته امداد امام خميني (ره) طي احکامي جداگانه چهار معاون اين سازمان حمايتي را در سمت شان ابقا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان سید پرویز فتاح رِِئيس کميته امداد امام خميني (ره) در احکام جداگانه ای معاون حقوقی و امور مجلس؛ معاون هماهنگی امور بین الملل؛ معاون امور فرهنگی و نماینده رئیس و مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کمیته امداد را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.

منصور قمشه به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس؛ محمد محمدی فرد،معاون هماهنگی امور بین الملل؛ اکبر میرشکار، معاون امور فرهنگی و امیر حسین احمدی راد، نماینده رئیس و مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کمیته امداد به مدت دو سال دیگر ابقا شدند.

در حکم رئیس کمیته امداد به منصور قمشه، معاون حقوقی و امورمجلس این نهاد، تعامل موثر و نظام مند با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خدوم ملت، مراجع حقوقی و قضایی و بررسی و پیگیری ارائه پیشنهاد درخصوص طرح ها و لوایح مربوط و همچنین ساماندهی و مدیریت مطلوب املاک و مستغلات و برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت ها در چارچوب قوانین و مقررات جهت جلوگیری از تضییع حقوق قانونی و حفظ منافع نهاد امداد امام(ره) و جامعه تحت پوشش از موارد قابل توجه عنوان شده است.

در کارنامه کاری منصور قمشه مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، مشاور و مدیر کل دفتر سرپرستی و معاونت حقوقی و امور مجلس کمیته امداد قرار دارد.

رئیس کمیته امداد همچنین در حکم اکبر میرشکار، معاون امور فرهنگی بر دقت و اهتمام لازم در هدفگذاری و برنامه ریزی برای رشد باورهای دینی و تقویت سبک زندگی اسلامی و شکوفایی و خودباوری علمی جامعه تحت پوشش و ارتقاء بینش و بصیرت انقلابی کارکنان خدوم حوزه فرهنگی و ترویج فرهنگ احسان و انفاق تاکید کرده است. 

میر شکار پیش از این مسئول فرهنگی شاخه شهرستان یزد،رئیس اداره فرهنگی استان یزد،معاون مدیر کل امور تربیتی و جوانان،مدیر کل امور تربیتی و جوانان بوده و 6 سال است که معاونت امور فرهنگی کمیته امداد را عهده دار است.

همچنین در حکم سید پرویز فتاح به محمد محمدی فرد، معاون هماهنگی امور بین الملل، معرفی تجربیات موفق نهاد امداد امام(ره) در عرصه های بین المللی مورد نظر با تکیه بر ظرفیت بومی و ساماندهی ارتباط با موسسات و مجامع عام المنفعه بین المللی در امور محرومیت زدایی و هدایت ظرفیت بالای ایرانیان خارج از کشور با تکیه بر فناوری های نوین و همچنین انتقال تجربیات مفید در حوزه های مختلف متناسب با مأموریت های امداد به داخل کشور از انتظارات این معاونت مطرح شده است.

این در حالی است که بر اساس بودجه مصوب سال 94 کمیته امداد؛ هرگونه ماموریت خارج از کشور کارکنان این نهاد ممنوع اعلام شده است و تصدی امور اجرایی دفاتر خارج از کشور به نیروهای بومی کشورهای هدف واگذار می شود و ماموریت کاری همکاران ایرانی شاغل در این دفاتر تا آذرماه سال جاری پایان خواهد یافت و کارشناسان می بایست به کشور بازگردند.

مدیرکلی نظارت و پیگیری دفاتر خارج از کشور، قائم مقام معاونت امور بین الملل و سرپرست حوزه معاونت امور بین الملل و 5 سال سابقه معاونت امور بین الملل از فعالیت های کاری محمد محمدی فرد محسوب می شود.

همچنین در تمدید حکم امیر حسین احمدی راد، نماینده رئیس و مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری بر ضرورت ایجاد هماهنگی و نظارت بر فعالیت هیأت ها از نظر کمی و کیفی و اجرای صحیح و دقیق قانون، ضمن اطلاع رسانی و افزایش آگاهی کارکنان در جهت پیشگیری از وقوع تخلفات و جرایم با هدف حفاظت از کیان خانواده خدوم و انقلابی نهاد امداد امام(ره) و همچنین تهیه گزارش عملکرد فعالیت هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری اشاره شده است.

شایان ذکر است در این چهار حکم به تحوّلات و تغییرات مورد انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوره جدید اشاره و بر شناسایی و ساماندهی ظرفیت های درون و برون سازمانی با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه ارزشی، انقلابی و جهادی، دانش گرایی، تحوّل خواهی، قانون گرایی و انضباط اداری و استفاده بهینه از منابع و پرهیز از هرگونه اسراف و تجمل گرایی با اتّکال به قدرت لایزال الهی برای رسیدن به اهداف نورانی مورد نظر معظم له تاکید شده است.

گفتنی است ؛سید پرویز فتاح در دوران تازه فعالیت کمیته امداد تا کنون 6 حکم معاون حمایت و سلامت خانواده، اشتغال و خودکفایی، حقوقی و امور مجلس، هماهنگی امور بین الملل، امور فرهنگی و نماینده رئیس و مدیرکل دفتر هماهنگی رسیدگی به تخلفات اداری کمیته امداد را تمدید کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار