دی‌کاپریو شیطانی در شهر سفید

دی کاپریو در نقش قاتل زنجیره‌ای مشهور آمریکا ظاهر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رپ؛ پس از مدت‌ها انتظار برای ساخت فیلم «شیطان در شهر سفید» در کمپانی برادران وارنر به تازگی کمپانی فیلم‌سازی پارامونت از ساخت آن خبر داد.

«شیطان در شهر سفید» رمانی واقعی نوشته اریک لارسون در سال 2003 میلادی است این داستان که یکی از شاهکارهای جنايي تاریخ است به جنایت‌های اولین قاتل زنجیره‌ای آمریکا که حول و حوش نمایشگاه جهانی شیکاگو در سال 1893 اتفاق می‌افتد، می‌پردازد.

لئوناردو دی کاپریو و مارتین اسکورسیزی زوج فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» محصول 2013 میلادی تصمیم به حضور در «شیطان در شهر سفید» دارند.

قرار است دی کاپریو نقش دکتر هلمز قاتل زنجیره‌ای را ایفا کند که قربانیان خود را از شهر بازی شیکاگو در سال 1893 انتخاب می‌کرده است.

همکاری پیشین دی کاپریو و اسکورسیزی در فیلم « گرگ وال‌استریت» 5 نامزدی و برنده شدن گوی طلایی بهترین بازیگر نقش اول مرد برای دی‌کاپریو را به ارمغان داشت.

بسیاری از کارشناسان سینما معتقدند دی کاپریو در صورت حضور موفق در این فیلم از شانس بالایی برای گرفتن اسکاری دیگر برخوردار خواهد بود.

لئوناردو دی کاپریو متولد 1974 میلادی بازیگر آمریکایی است که به دلیل نقش‌آفرینی در بسیاری از فیلم‌های مشهور و موفق ، شهرتی بین‌المللی کسب کرده است.

«بازگشته» جدیدترین کار سینمایی دی‌کاپریو است که در روز کریسمس سال 2016 میلادی اکران خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.