اهواز؛

مدیران سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان از شرکت کارون بازدید کردند

رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره برداری نفت و گاز از بازدید گروهی شامل 10 نفر از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست از تاسیسات فرآورشی مجتمع شماره یک اهواز خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون؛ مهندس منصور علیرضایی گفت: این بازدید با هدف بررسی نحوه اجرای بند پ ماده 192 قانون پنجم توسعه و استقرار سیستم های پایش زیست محیطی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه گروه مذکور از واحدهای بهره برداي، نمك زدايي، تقويت فشار گاز آسماري و بنگستان، كارخانه گاز و گاز مايع800 و پالايشگاه شيرين سازي گاز ديدن نمودند خاطرنشان کرد: ضمن بررسي سيستم هاي پايش زيست محيطي با نحوه فرآورش نفت و گاز آشنا شدند.

علیرضایی به رضایت عملکرد سازمان های بیرونی از نحوه فعالیت های زیست محیطی شرکت کارون اشاره کرد و اظهار داشت: به دلیل قرار داشتن تاسیسات این شرکت در مناطق شهری و روستایی نظارت بیشتری بر فعالیت های آن از سوی دستگاه های اجرایی و جامعه اعمال می شود.

شایان ذکر است شركت بهره برداري نفت و گاز كارون 7 مجتمع بزرگ صنعتي را در گستره اي به وسعت 15 هزار كيلومتر مربع راهبري مي كند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.