تلاش گسترده کوکا کولا برای تبلیغ نوشیدنی های مضر

شرکت کوکا کولا با اختصاص میلیون ها دلار کوشیده است از پیامدهای تبلیغات منفی علیه محصولات نوشیدنی زیان آور بکاهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، نیویورک تایمز گزارش داد: شرکت کوکا کولا برای اجتناب از تاثیرگذاری تبلیغات منفی علیه نوشیدنی های مضر، به "شبکه جهانی توازن انرژی" میلیون ها دلار اعتبار مالی اختصاص داده است. این شرکت تلاش دارد با تبلیغاتی متفاوت، علت چاقی را کم تحرکی افراد اعلام کند؛ نه مصرف محصولات غذایی مضر. 

معاون رییس شرکت "شبکه جهانی توازن انرژی" در یک آگهی ویدئویی مدعی شد: "رسانه ها به طور مداوم در حال تبلیغات منفی علیه نوشیدنی ها و خوراکی های پر کالری هستند و از آنها به عنوان عامل مهم چاقی در افراد یاد می کنند. این درحالیست که شواهد قانع کننده، این محصولات غذایی را عامل چاقی افراد نمی داند." 

کوکا کولا سال گذشته 1.5 میلیون دلار اعتبار مالی به شبکه جهانی توازن انرژی اختصاص داد. این شرکت از مردم خواسته است نگران غذاهای پرکالری نباشند و در عوض برای کنترل وزن خود ورزش کنند. 

کارشناسان تغذیه، "شبکه جهانی توازن انرژی" را حامی منافع شرکت کوکا کولا می داند. آنها ادعای این شرکت را مبنی بر بی خطر بودن غذاها و نوشیدنی های پرکالری رد می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار