سمنان؛

یک فروند هواپیمای فوق‌سبک شخصی در دل کویرسمنان نشست

یک فروند هواپیمای فوق سبک دو نفره که از شاهرود عازم مشهد بود، در ساعت 14و 40دقیقه روز گذشته در منطقه عباس آباد میامی مجبور به فرود اضطراری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، به گفته یکی از اهالی این منطقه این هواپیما پس از فرود دچار حریق شد و از بین رفت و دو سرنشین آن نجات پیدا کردند.

به گفته وی این هواپیما در ساعت 13و 40دقیقه از شاهرود به سمت مشهد پرواز کرد.

استاندار سمنان با تائید آتش سوزی هواپیمای 2 نفره تهران - گل بهار در استان سمنان گفت: حدود ساعت 14 ظهر گذشته هواپیمایی در فرودگاه شاهرود بر زمین می‌نشیند و سوخت‌گیری می‌کند.


یک فروند هواپیمای فوق‌سبک شخصی در دل کویرسمنان نشست

استاندار سمنان در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این هواپیما پس از برخاستن از فرودگاه شاهرود و طی مسیری، حوالی عباس‌آباد در شهرستان میامی دچار اشکال فنی می‌شود و تلاش می‌کند در سطح جاده فرود آید؛ اما با توجه به اینکه در جاده تردد خودروها وجود داشته است، این امکان برایش فراهم نمی‌آید.

زندوکیلی بیان کرد: هواپیما به علت تردد زیاد در جاده، در حاشیه محور فرود می‌آید و پس از پیاده شدن دو سرنشین آن، هواپیما دچار آتش‌سوزی شده و منفجر می‌شود.

یک فروند هواپیمای فوق‌سبک شخصی در دل کویرسمنان نشست

وی با بیان اینکه خوشبخنانه این حادثه جانی نبوده است تصریح کرد: خوشبختانه هر دو سرنشین هواپیما سالم هستند و نیروی انتظامی نیز به محل حادثه اعزام شده است و مراقبت‌های لازم وجود دارد.

این هواپیما شخصی و دو نفره بوده و از نوع هواپیماهای تفریحی محسوب می‌شود که برخی اشخاص در اختیار دارند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.