موشه یعلون حرمت حرم ابراهيمی را شکست

وزیر جنگ رژیم اشغالگر امروز وارد محوطه حرم حضرت ابراهیم (ع) شد و حرمت این مکان مقدس را زیر پاگذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس امروز  در میان تدابیر امنیتی شدید وارد محوطه حرم حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل شد و حرمت این مکان مقدس را زیر پاگذاشت.

منذر ابو الفیلات مدیر حرم ابراهیمی ورود توهین آمیز یعلون به حرم ابراهیمی را به شدت محکوم و تاکید کرد این اقدام که با همراهی شمار زیادی از نظامیان اسراییلی صورت گرفت در چارچوب تلاش آنان برای یهودی سازی حرم شریف و شهرک قدیمی در الخلیل است.

ابوالفیلات گفت: «ورود مقامات و نظامیان اسراییلی به حرم ابراهیمی و دیگر مکان های مقدس مسلمانان غیر قابل قبول است و احساسات مسلمانان را جریحه دار می کند.»

شیخ محمد حسین خطیب مسجد الاقصی که مفتی قدس و سرزمین فلسطین نیز است ورود وزیر جنگ اسراییل به مسجد ابراهیمی در الخلیل را به شدت تقبیح و بر اسلامی بودن این مسجد تاکید کرد.

محمد حسین گفت: « مسجد ابراهیمی متعلق به مسلمانان است و هیچ طرفی حق ورود به آن را ندارد و مقامات اسراییلی مسئول کامل این اقدامات موهن هستند.»

خطیب مسجد الاقصی تاکید کرد در زمانی که مسجد ابراهیمی بسته است و مسلمانان از ورود به آن و اقامه نماز در آن منع می شوند افسار شهرک نشینان و یهودیان افراطی برای یورش به آن رها شده است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار