گزارش/

ملت ایران در تشییع شهدای غواص حماسه‌ای دیگر آفریدند+ فیلم و تصاویر

ملت شهیدپرور ایران اسلامی در روز تشییع پیکر شهدای غواص و خط‌شکن عملیات کربلای 4 با استقبال گسترده و انبوه خود حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز تشییع پیکر باشکوه شهدای غواص و خط‌شکن در جای‌جای میهن اسلامی برگزار شد. ملت شهیدپرور ایران اسلامی در روز تشییع پیکر شهدای غواص و خط‌شکن عملیات کربلای 4 با استقبال گسترده و انبوه خود حماسه آفریدند.

*** مردم گل کاشتند

ملت ایران در این مراسم که به عنوان یک گردهمایی سراسری در 20 استان کشور برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از این عزیزان به معنای حقیقی کلمه گل کاشتند. 20 استان کشور از جمله فارس، همدان، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، کرمان، تهران و ... با تشییع پیکرهای شهدا غواص و خط‌شکن یاد این عزیزان سفرکرده را گرامی داشتند.

ملت ایران در روز تشییع پیکر شهدا گل کاشتند+ تصاویر


شهدای غواصی که با دست بسته به شهادت رسیده بودند و متاسفانه در برهه‌ای در برخی بازی‌های سیاسی که دشمنان به راه انداخته بودند، شان آنها متاثر شده بود، با حضور مردم نشان داده شد که شهدای غواص و خط‌شکن و شهدای دفاع مقدس نعمت هستند و این نعمت در ایران اسلامی گرامی داشته می‌شود.

شهدایی که دیروز در عملیات کربلای 4 در مناطق عملیاتی جنوب کشور به شهادت رسیدند، امروز امنیت و آرامش جمهوری اسلامی و ملت 80 میلیونی ایران را رقم زدند تا در منطقه غرب آسیا جمهوری اسلامی ایران به گفته رئیس جمهور "دکتر حسن روحانی" جزیره ثبات و آرامش باشد.

*** تشییع پیکر شهدا در استان تهران

در استان تهران نیز پیکر شهدای گمنام دیروز و امروز تشییع شده و می‌شود و تا عصر امروز هم ادامه خواهد داشت. در استان تهران پیکر مطهر 10 شهید غواص و خط‌شکن در 6 نقطه حوزه هنری (خیابان سمیه)، حوزه علمیه جامع امیرالمومنین (ع)، سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) در شهرری، بوستان ملت و زیتون تشییع شده و این مراسم تا عصر ادامه دارد.

*** امروز مدیون خون شهدا هستیم


ملت ایران در روز تشییع پیکر شهدا گل کاشتند+ تصاویر

برای مثال تشییع پیکر 2 غواص شهید از میدان فلسطین به سمت حوزه هنری با حضور هنرمندان، شعرا و اقشار مختلف در حال انجام است.

شهدای موصوف 19 و 20 ساله هستند که در عملیات کربلای 4 در مناطق عملیاتی جنوب کشور به شهادت رسیده‌اند و امروز ما مدیون خون شهدا هستیم.

*** مراسم تشییع شهدای غواص در سپاه سیدالشهداء

مراسم تشییع شهدای غواص در سپاه سیدالشهداء  در شهرری هم در حال برگزاری بوده که مسئولین استانی، فرماندهان نظامی استان و مردم شهیدپرور شهرری در این مراسم حضور دارند و عصر امروز در تمام مسیرهای مذکور، تشییع پیکر شهدا ادامه خواهد داشت.

ملت ایران در روز تشییع پیکر شهدا گل کاشتند+ تصاویر


*** تشییع پیکر شهدا در شرق تهران

از صبح امروز هم مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور خانواده‌های معظم شهدا و برخی مسئولین از مسجد "احباب‌الحسین" در شرق تهران به سمت پارک "زیتون" در حال انجام بوده و این مراسم باشکوه تا عصر امروز ادامه خواهد یافت.

*** نظر آحاد ملت ایران چیست؟

مردمی که در مراسم تشییع شهدای غواص و خط‌شکن شرکت کردند، معتقدند شهدا بسیار ارزشمندند و تجلیل از شهدا حائز اهمیت است و باید در این مسیر گام‌های بلندتری برداریم.

درتمام استانهای کشور ملت انقلابی ایران اسلامی حضور گسترده‌ای در مراسم تشییع پیکر شهدای غواص و خط‌شکن داشتند و با تجلیل از یاد و خاطره شهدا نشان دادند که شهیدان زنده‌اند و نزد خدا ارتزاق می‌کنند.

ملت ایران با حضور پرشور خود در مراسم شهدای غواص و خط‌شکن از ابتدا تاکنون نشان دادند که به فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت احترام می‌گذارند.

برای مشاهده فیلم اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: تشییع ، پیکر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ام البنین
۰۰:۱۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
شهدا شرمنده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
اینو بدونین که فقط بخاطر شهدا اومدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
شهدا التماس دعا .من که توفیق نداشتم تو مراسم تشییع شما شرکت کنم . افسوس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
خدایا به به حرمت وبزرگی شهیدان دست بسته گره مشکلات همه ایرانیان باز کن .....آمین
Iran (Islamic Republic of)
یاعلی
۱۵:۴۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
بسم رب الشهدا و الصدیقین

شـــــهــــدا شـــرمــنــده ایـــم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۱۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۴:۳۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
خدا شهادت رو نصیب اوناییم کنه که تو حسرتشن.
آخرین اخبار