نمایده ترک فاش کرد:

آنکارا 7 جنگجوی کُرد را به تروریست‌های النصره تسلیم کرد

یک نماینده پارلمان ترکیه از اقدام آنکارا در تحویل هفت جنگجوی کرد سوریه به جبهه النصره خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ب پایگاه خبری شبکه العالم،یکی از نمایندگان پارلمان ترکیه از اقدام آنکارا در تحویل هفت جنگجوی کرد سوریه به جبهه النصره در این کشور پرده برداشت.

"ادریس بالوکان" نماینده پارلمان ترکیه گفت: سخنگوی وزارت کشور ترکیه آشکارا به اقدام مسئولان ترکیه در تحویل هفت تن از جنگجویان کرد سوریه به جبهه النصره در در این کشور اعتراف کرده است.

این جنگجویان کرد سوریه برای درمان جراحت های خود به ترکیه آمده بودند. به گفته بالوکان، ترکیه پس از مداوای این جنگجویان، آنها را از طریق گذرگاه باب الهوی به جبهه النصره مستقر در سوریه تحویل داد.

 این اقدام در ادامه تشدید تیرگی در روابط میان کردهای ترکیه با حکومت این کشور - بدنبال از بین رفتن آتش بس با حزب کارگران کردستان ترکیه موسوم به "پ.ک.ک"- انجام شد.

شبکه اسکای نیوز عربی با اعلام این مطلب افزود: این عضو پارلمان ترکیه چنین اقدامی را "جنایت جنگی" خواند زیرا این هفت جنگجوی کرد سوریه با تروریست های افراطی در این کشور جنگیده و پس از زخمی شدن در نبرد با تروریست ها، به کمک یگان امداد رسانی ترکیه به این کشور منتقل شده بودند.

آنکارا پیشتر بارها وجود هرگونه روابط با گروه تروریستی جبهه النصره شاخه سوری تشکیلات القاعده را رد کرده بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ماندلا
۱۵:۳۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
اردوغان رییس جیمخور خائن ومنفوردرمنطقه است.
آخرین اخبار