حامد بهداد با فیلم «چهارشنبه خون به پا می‌شود» روی پرده سینما‌ها

«چهارشنبه خون به پا می‌شود» اولین اثر سینمایی بلند حماسه پارسا است که حدود 10 روز آینده اکران می‌شود.

حماسه پارسا کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم «چهارشنبه خون به پا می‌شود» گفت: پروانه نمایش فیلم صادر شده و حدود 10 روز دیگر اکران می‌شود و از این بابت خوشحالم چون قرار است که نتایج زحمات یک گروه حرفه‌ای دیده شود.

وی افزود: این فیلم برای جوانان و رده سنی 16 تا 47 سال ساخته شده و احتمالاً جوان‌ها بیشتر فیلم را می‌بینند. اما موضوع و داستان فیلم به نحوی است که دیگر رده‌های سنی نیز با آن ارتباط برقرار خواهند کرد.

پارسا اظهار داشت: قبلاً به خاطر جوان بودن فیلم تمایل داشتیم مهرماه با باز شدن دانشگاه‌ها و دیگر مراکز آموزشی فیلم را اکران کنیم اما شهریور نیز مزیت‌های خاص خودش را دارد چون وقت تعطیلات است و در ساعات مختلفی از روز مردم می‌توانند به سینماها برای دیدن فیلم بروند.

«چهارشنبه خون به پا می‌شود» اولین ساخته بلند سینمایی حماسه پارسا است که تهیه‌کنندگی آن را سید غلامرضا موسوی انجام می‌دهد و بازیگرانی چون حامد بهداد، فرامرز قریبیان، همایون ارشادی، حماسه پارسا، محمد‌رضا فرد، سارا منجزی، مرجان قدوسی و احسان بزلی و... در آن ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم که یک تریلر اجتماعی پلیسی است آمده: مواظب باش عاشقم نشی، ممکنه تا شب زنده نمونم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار