اختتامیه نمایشگاه نوین شهری؛

5شرکت برتر دانش بنیان انتخاب شدند

دومین نمایشگاه نوین شهری با حضور گسترده 12 کلان شهر و انتخاب 5 شرکت دانش بنیان برتر به کار خود پایان داد.

5شرکت برتر دانش بنیان انتخاب شدندبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین فن بازار تخصصی مدیرت شهری و نمایشگاه نوین شهری برگزار شد و هدف از برگزاری این قبیل نمایشگاه ها این است که به شرکت ها و مبتکران کمک می کند تا در شرایط مساوی به عرضه و تقاضای محصولات خود بپردازند.

کارشناسان در این نمایشگاه تفاهم نامه های بین شرکت ها و صاحبان ایده  را طوری تنظیم می کنند تا از نظر مادی و معنوی هیچ کدام از طرفین ضرر نکنند.

نقش این فن بازارها از دید تقی پور یکی از اعضای شورای شهر تهران، اتصال صاحبان صنعت فن آوری به بازار مصرف  است.

د ر این نمایشگاه 220 شرکت دانش بنیان غرفه های کارفرمایی و 12 پارک علم و فن آوری برای ارائه آخرین محصولات خود در دنیای تکنولوژی حضور داشتند.

از اتفاق های  تازه ای که در دومین نمایشگاه فن آوری رخ داده می توان به حضور 12 کلان شهر اشاره کرد.

با بازدید از این نمایشگاه این موضوع روشن می شود که برخی محصولات فن آوری داخلی قابلیت رقابت با شرکت های خارجی را دارند با توجه به این که خروجی این شرکت ها با کیفیت بالا و هزینه پایین ارائه می شوند.

یکی از شرکت هایی که در برگزاری این نمایشگاه شرکت کردند ستاد مدیریت بحران بود که محصول پیش بینی کننده زلزله خود را برای کاهش تلفات ناشی از این بلای طبیعی ارائه کرد.

کار این نمایشگاه با انتخاب 5 شرکت دانش بنیان برتر خاتمه یافت و بازتاب های مثبت آن باعث شد تا این نمایشگاه از سال آینده به صورت فرا منطقه ای برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.