ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شورای هماهنگی اصولگرایی بهترین راه برای جلب نظر تمامی طیف‌ها است

مسئول امور بین‌الملل حزب موتلفه گفت: بهترین راه برای جلب نظر و تامین همه خواسته‌های اصولگرا، تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایی است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با شکل‌گیری شورای هماهنگی اصولگرایان اظهار داشت: هدف شورای هماهنگی اصولگرایان، ایجاد وحدت بوده و مقرر شده شورای همگرایی اصولگرایان دربرگیرنده تمامی طیف‌ها باشد.

وی با بیان اینکه این شورا برای شکل‌گیری به زمان نیاز دارد، گفت: بهترین راه برای جلب نظر و تامین همه خواسته‌های اصولگرا تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایی است.

ترقی تاکید کرد: اصولگرایان از طریق این شورا دیدگاه‌های خودشان را در سرنوشت اصولگرایان در انتخابات آینده مطرح می‌کنند و احساس خواهند کرد که در تعیین این سرنوشت دخیل هستند.

مسئول امور بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: خواسته‌ها و نقطه‌نظرات اصولگرایان مورد توجه مجموعه قرار گرفته تا هیچگونه اختلاف نظری وجود نداشته باشد.

ترقی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به همایش جبهه پیروان که روز بیست و نهم روز مرداد ماه برگزار خواهد شد، اظهارداشت: نشست‌های استانی حزب موتلفه اسلامی در حال شکل‌گیری است.

وی با اشاره به اینکه همایش جبهه پیروان در جهت ائتلاف و همگرایی برگزار می‌شود، گفت: نشست‌های بعدی در حال طراحی است که امیدواریم به نتیجه برسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار ما گفته بود: ما از دبیران 26 استان کشور دعوت کردیم تا در همایشی که بیست و نهم مرداد با حضور دبیران کل احزاب و تشکل‌های همسو با جبهه پیروان خط امام و رهبری برگزار می‌شود شرکت کنند تا در آن، درباره ورود به انتخابات و ضرورت وحدت اصولگرایان بحث و تبادل نظر کنیم.

سجادی با بیان اینکه در مجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری، 17 تشکل و حزب سیاسی وجود دارد، ادامه داد: از مهندس باهنر خواسته شده تا پیگیری‌های لازم را برای تعامل با تمام اصولگرایان انجام دهد تا شورایی تشکیل شده و همه اصولگرایان تحت پوشش آن قرار گیرند تا از این طریق، تعامل بین احزاب و تشکل‌های اصولگرا و شخصیت‌های فعال اصولگرایی با محوریت جامعه روحانیت و جامعه مدرسین ایجاد شود و الگوی جدیدی مانند الگوهای 8+7 و 6+5 که در قبل وجود داشت با توجه به اقتضائات زمان برای انتخابات آینده مجلس به وجود آید.

به گفته سجادی، ضروری است این شورا با سرعت بیشتری تشکیل شود اصولگرایان به وحدت حداکثری مدنظرشان دست یابند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار