سنندج؛

بهره برداری از فاز دوم تعاونی صنعتگران دربانه

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه ازافتتاح فاز دوم تعاونی 1805 صنعتگران شهرستان بانه در آينده نزديك خبرداد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حمید ساعدپناه گفت: فاز اول این شهرك در فروردين سال 92 با 245 مغازه 36 متر، 46 متر و 72 متري افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

وي با بيان اينكه این شرکت تعاونی در زمینی به مساحت 6 هکتار و با زیر بنای 23هزار متر مربع در دو فاز طراحی شده افزود: فاز دوم اين شهرك نيز در زمینی به مساحت 3 هکتار و در قالب 168 باب مغازه طراحی شده است که به زودي افتتاح و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

ساعد پناه هزینه کلی پروژه را بیش از 10 میلیارد تومان ارزیابی کرد و گفت: با بهره برداري از فاز دوم نيز براي بيش از 500 نفر شغل ايجاد خواهد شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بانه از معرفی این شهرک به عنوان تعاون برتر کشور در هفتمین جشنواره تعاونی های برتر کشور اشاره کرد و افزود: این موفقیت و نیز کسب رتبه برتر توسط این تعاونی در نهمین جشنواره تعاونی های برتر استان نشانی از توانمندی اعضای و هیئت مدیره آن است.

وی با بيان اينكه شركت تعاونی صنعتگران 1805 بانه يكی از اقدامات برجسته و در خور توجه شهرستان بانه در سطح استان بلكه كشور مي باشد، گفت: بسياري از استان ها و شهرهاي همجوار در حال الگو برداري از اين طرح هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.