آذرگون: گزینه‌های جدیدی برای سرمربی‌گری داریم

قلعه‌نویی از ملوان جدا شد

سخنگوی باشگاه ملوان بندرانزلی با اعلام خبر کناره‌گیری قلعه‌نویی از سرمربی‌گری این تیم گفت: مسئولان باشگاه از امروز برای انتخاب سرمربی جدید اقدام خواهند کرد.

قلعه‌نویی از ملوان جدا شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امیر قلعه‌نویی پس از آنکه مسئولان باشگاه ملوان نتوانستند مشکلات مالی این تیم را حل کرده  و خواسته‌های وی را برطرف کنند از این تیم جدا شد.

 آذرگون عضو هیات مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ضمن تایید این خبر در  خصوص جدایی سرمربی این تیم گفت: در جلسه‌ای که شب گذشته میان مسئولان باشگاه و قلعه‌نویی انجام شد این سرمربی خواسته‌هایی را مطرح کرد که تعدادی از آن‌ها قابل قبول بود.

  وی  در ادامه  اظهار داشت:البته تعدادی هم غیر قابل قبول بود که  با  این وجود مسئولان باشگاه خواستار حضور قلعه‌نویی بر روی نیمکت ملوان  شدند ولی قلعه‌نویی می‌خواست ابتدا منابع مالی تیم تامین شده  و تغییرات لازم انجام شود تا  همکاری ادامه یابد.

آذرگون با تاکید بر اینکه از ابتدا هم این سرمربی شرط ثبت قراردادش را حل مشکلات مالی عنوان کرده بود گفت:بدلیل آنکه باشگاه نتوانست خواسته های منطقی وی را در مورد تیم برآورده کند  دو طرف  به توافق‌ نرسیدند و نتیجه آن شد که قلعه‌نویی از ملوان جدا شود.

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان در مورد انتخاب سرمربی باشگاه گفت: ظرف یکی دو روز آینده از میان گزینه‌های موجود سرمربی باشگاه انتخاب می‌شود.
 
گفتنی ست ؛ قلعه نویی در دو بازی نخست لیگ برتر از روی سکوها تیم ملوان را هدایت کرد که در این مسابقات تیم ملوان موفق به کسب یک شکست و یک پیروزی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
بنفع ملوان شد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
به نظر میاد قلعه نوعی هم دیگه نمی تونه تیمی را به جایی برسونه بهتر که رفت ........
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۰۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
همش به خاطر پول نه بخاطر فوتبال
حتی برای کسانی که نیاز مالی ندارد
آخرین اخبار