1567 شرکت در حوزه دانش‌بنیان قرار گرفته‌اند

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: استان‌های فعال و غیر فعال دانش‌بنیان توسط معاونت علمی تشخیص داده شده‌ و طرح‌های خود را ارائه کرده‌اند.

بهزاد سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی درگفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: استان‌های قم، سیستان و بلوچستان هرمزگان، زنجان، چهار محال بختیاری، اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی حدود یک تا سه طرح مصوب را به صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه کرده‌اند. 

وی در ادامه افزود: همچنین استان‌های فعال در حوزه تصویب طرح استان‌های تهران، خراسان رضوی،‌ اصفهان، آذربایجان شرقی، فارس، یزد، کرمانشاه،‌ همدان و مازندران بوده‌اند. 

سلطانی خاطر نشان کرد: 1567 شرکت دانش‌بنیان توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شناسایی شده‌اند و از این تعداد 1048 شرکت به صندوق نوآوری و شکوفایی طرح ارائه کرده‌اند که 67 درصد طرح‌های ارائه شده این شرکتها به تصویب رسیده است. 

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی بیان کرد: برخی از طرح‌های ارائه شده به صندوق صلاحیت لازم را نداشته و رد صلاحیت شدند و برخی نیز از ادامه فعالیت انصراف دادند و همچنین 749 طرح تعیین تکلیف شده‌اند و بقیه طرح‌ها در حال بررسی می‌باشد. 

وی با اشاره به طرح‌هایی که به طور کامل در صندوق مصوب شده‌اند، خاطر نشان کرد: 449 طرح ارائه شده به صندوق به طور کامل مصوب شده این طرح‌ها 258 میلیارد و 500 میلیون تومان از صندوق نوآوری و شکوفایی تقاضای تسهیلات کرده‌اند که از این تعداد با 171 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات موافقت شده‌ است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار