منصوریان می داند که عاشق پرسپولیس هستم/ به تیم محبوبم برمی گردم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر هوادار صبوری کند روزهای درخشانی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازجام نیوز، پیام صادقیان بعد از حدود 5 ماه توانست در ترکیب تیم فوتبال نفت تهران در بازی مقابل صبا به میدان برود. وی در خصوص شرایط این روزهای خود با کاپ به گفت و گو پرداخت که در زیر می خوانید.



* بعد از حدود 5 ماه در ترکیب نفت به میدان رفتیم آیا خودت از عملکردت راضی بودی؟ نظر علی منصوریان چه بود؟

خیلی خوشحالم که بعد از حدود 5 ماه توانستم اولین بار بازی رسمی ام را انجام بدهم و فکر می کنم خیلی خوب بازی کردم. برای من که حدود 5 ماه از میدان به دور بودم فکر می کنم روز خوبی بود. البته علی منصوریان از من راضی بود و مطمئنم با حمایت او و تمریناتی که انجام می دهم بازی به بازی بهتر خواهم شد.

خیلی خوشحالم که بعد از مدت ها علی دایی را دیدم و با او گفت وگو کردم. علی دایی مربی بسیار بزرگی برای من بوده و خواهد بود.

* علی منصوریان در تمام مصاحبه هایش اعلام کرده که من پیام صادقیان را دوباره خواهم ساخت و او را به پرسپولیس باز خواهم گرداند.

علی منصوریان از همه چیز من مطلع است و من  او را در تمام جریانات زندگی ام قرار دادم. من عاشق پرسپولیس هستم و دوست داشتم امسال هم در این تیم باقی بمانم اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد. علی منصوریان خودش جزو اسطوره های استقلال است و یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال به شمار می رود و کاملا شرایط من را درک می کند. او به من گفت که تمام تلاشت را انجام بده و من طوری تو را پرورش خواهم داد که دوباره به تیم محبوبت پرسپولیس بازگردی و من هم همین کار را خواهم کرد.

* آیا دیدارهای پرسپولیس را هم دنبال می کنی؟ پرسپولیس هم مثل نفت در دو بازی اخیر نتیجه خوبی نگرفته است؟

 پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست پس در این تیم هوادار باید صبور باشد و به سرمربی تیم این اجازه را بدهد تا تیم را درست کند و مطمئنا اگر هوادار صبوری کند روزهای درخشانی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

* دوست صمیمی تو محسن مسلمان در بازی اول 20 دقیقه فقط بازی کرد و در بازی دوم برانکو او را خط زد و به اهواز نبرد. فکر می کنی دلیل این موضوع چه باشد؟

من محسن مسلمان را می شناسم او بازیکن بسیار مستعدی است البته باید این را در نظر گرفت که بازی کردن در پرسپولیس با تمام تیم های ایران فرق می کند. اما مطمئنم اگر کادر فنی و سرمربی تیم به مسلمان فرصت بدهد او می تواند به پرسپولیس کمک کند و خودش را هم نشان دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار