قم؛

تربیت نیروهای متخصص خارجی برای ترویج نظام جمهوری اسلامی

تولیت استانه حضرت معصومه(س) گفت: با آموزش و تربیت نیروهای متخصص خارجی آنها را به عنوان مبلغان نظام جمهوری اسلامی قرار دهید تا افکار نادرست مردم جهان نسبت به ایران تغییر کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله سید محمد سعیدی  تولیت استانه حضرت معصومه(س) دراین دیداربا بیان اینکه تربیت نیروهای متخصص خارجی برای تبلیغ در خارج کشور نقش بالایی را در افکار عمومی مردم وتغییر ان دارد گفت: در زمان پیامبر اسلام(ص) مهاجرین و انصار با یکدیگر تفاوتی واین در حالی است که امروزه در کشورهای استعماری مانند انگلیس و آمریکا سیاه‌پوستان را از کشورشان به زور برای انجام کارهای سنگین و سخت به کشورهای خود آوردند و اکنون با آنها برخوردهای بدی دارند.

وی تاکید کرد: در کشور ما به دلیل اموزه های دین اسلام رفتار مردم با مهاجرین بسیار خوب است و اینگونه مشکلات در کشور ما وجود ندارد.

تولیت آستانه حضرت معصومه(س) افزود:ما میتوانیم با پرورش این مبلغان، از ظرفیت ان ها برای تبلیغ دین بزرگ اسلام در کشورهای دیگر استفاده کنیم.

ایت الله سعیدی ادامه داد: در ایران این مهاجرین به تخصص‌های زیادی از نظر علمی و فنی دست پیدا کرده‌اند که از آثار مثبت حضور آنها در ایران است.

سعیدی عنوان کرد: کشور ایران هیچگاه متخصصان خارجی را برای خودش نگاه نداشته است، در حالی که کشورهای غربی این تخصص‌ها را برای خودش نگاه می‌دارد و اجازه بازگشت به آنها نمی‌دهد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.